Сенсорні системи смаку, нюху, рівноваги (8 клас. Біологія)
Тема: Сенсорні системи смаку, нюху, рівноваги.
Мета: поглибити знання про аналізатори; розкрити роль запаху і смаку в процесах життєдіяльності людини; ознайомити учнів також з сенсорною системою рівноваги і показати її значення для організму; виховувати загальнолюдські моральні цінності.
Державні вимоги щодо рівня
загальноосвітньої підготовки учнів:
Учень/учениця:
називає:
– основні сенсорні системи;
характеризує:
– особливості будови і функції зорової, слухової сенсорних систем;
– сенсорні системи рівноваги, нюху, смаку, руху, дотику, температури, болю;
– процеси сприйняття: світла, кольору, простору, звуку, запаху, смаку, рівноваги тіла;
пояснює:
– роль сенсорних систем у забезпеченні зв’язку організму із зовнішнім середовищем.
встановлює взаємозв’язок:
між будовою і функціями ока, вуха;
розпізнає (на малюнках, муляжах, моделях):
– елементи будови ока, вуха;
застосовує знання для:
– дотримання правил профілактики порушення зору, слуху та попередження захворювань органів зору й слуху;
висловлює судження:
про значення сенсорних систем для забезпечення процесів життєдіяльності організму
Обладнання і матеріали: таблиці «Орган нюху», «Орган смаку», таблиця «Орган слуху».
Базові поняття і терміни: нюхова сенсорна система, стереохімічна теорія запахів, порогова концентрація пахучої речовини, смакова сенсорна система, смаковий поріг, вестибулярний апарат.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Завантажити: Сенсорні системи смаку, нюху, рівноваги (8 клас. Біологія) (Розмір: 69.5 KB, Завантажень: 175)