Конспекти уроків біології 8 класУсі уроки біологіїФайли

Сенсорні системи смаку, нюху, рівноваги (8 клас. Біологія)

Тема: Сенсорні системи смаку, нюху, рівноваги.

Мета: поглибити знання про аналізатори; розкрити роль запаху і   смаку в процесах життєдіяльності людини;  ознайомити учнів також з сенсорною системою рівноваги і показати її значення для організму;  виховувати загальнолюдські моральні цінності.

Державні вимоги щодо рівня

 загальноосвітньої підготовки учнів:

Учень/учениця:

називає:

– основні сенсорні системи;

характеризує:

– особливості будови і функції зорової, слухової  сенсорних систем;

– сенсорні системи рівноваги, нюху, смаку, руху, дотику, температури, болю;

– процеси сприйняття: світла, кольору, простору, звуку, запаху, смаку, рівноваги тіла;

пояснює:

– роль сенсорних систем у забезпеченні зв’язку організму із зовнішнім середовищем.

встановлює взаємозв’язок:

між будовою і функціями ока, вуха;

розпізнає (на малюнках, муляжах, моделях):

– елементи будови ока, вуха;
застосовує знання для:
– дотримання правил профілактики порушення зору, слуху та попередження захворювань органів зору й слуху;
висловлює судження:

про значення сенсорних систем для забезпечення процесів життєдіяльності організму

Обладнання і матеріали: таблиці «Орган нюху», «Орган смаку», таблиця «Орган слуху».

Базові поняття і терміни: нюхова сенсорна система, стереохімічна теорія запахів, порогова концентрація пахучої речовини, смакова сенсорна система, смаковий поріг, вестибулярний апарат.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Завантажити: Сенсорні системи смаку, нюху, рівноваги (8 клас. Біологія) (Розмір: 69.5 KB, Завантажень: 10)
  
Теґи
Back to top button
Close