Риби. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовище існування (7 клас. Біологія)
Тема: Риби. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовище існування
Мета: довести до учнів відомості про особливості зовнішньої та внутрішньої будови риб; розвивати вміння визначати ознаки пристосованості риб до водного середовища існування; виховувати бережливе ставлення до навколишнього середовища
Обладнання і матеріали: таблиці «Зовнішня будова риб», «Внутрішня будова риб», зображення кісткових та хрящових риб, роздатковий матеріал.
Базові поняття і терміни: кісткові риби, хрящові риби, плавальний міхур, зовнішнє запліднення
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Називає:
– середовища існування тварин;
– визначальні ознаки будови, які відрізняють тварин зазначених груп серед інших;
– ознаки хордових тварин;
Наводить приклади:
– тварин, які належать до зазначених груп;
– видів тварин, поширених в Україні та своїй місцевості;
Розпізнає:
– тварин на зображеннях, у колекціях;
Характеризує:
– визначальні особливості способу життя, розмноження і розвитку тварин зазначених груп;
– різноманітність тварин;
– пристосування тварин до життя у воді;
Визначає:
– риси пристосованості тварин до середовища існування;
Робить висновок:
– особливості будови організму тварин – результат пристосування до умов середовища існування.
Тип уроку: комбінований
Завантажити: Риби. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовище існування (7 клас. Біологія) (Розмір: 710.6 KB, Завантажень: 523)