Лист Міністерства освіти і науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415 “Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році”

Письмо великої букви Е. Закріплення правопису великих букв (1 клас. Навчання грамоти)

Тема. Письмо великої букви Е. Закріплення правопису великих букв

Мета: вчити учнів правильно писати велику букву Е, удосконалювати навички списувати з друкованого тексту; розвивати мислення учнів, площу зорового сприймання; ви­ховувати охайність при письмі, дотримання норм каліграфічного письма.

Обладнання: зразки друкованих і рукописних букв, картка для утворення складів, картки для вправи «Чарівні квадрати», фішки для складання звукових моделей слів.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Повідомлення теми і мети уроку

— Сьогодні на уроці ви навчитесь писати велику букву Е, дізна­єтесь, з яких елементів вона складається, закріпите вміння писати букви.

III. Актуалізація опорних знань

1. Утворення складів типу злиття

— Утворіть склади і прочитайте їх.

2. Вправа «Чарівні квадрати»

— Прочитайте слова у рядках і стовпчиках.

Словникова робота

  • Плов — страва з вареного рису і шматочків м’яса або риби.
  • Вила — знаряддя праці з довгими зубами на держаку, викорис­товується для піднімання, розтрушування сіна та соломи.
  • Вена — кровоносна судина, яка несе кров з різних частин тіла.

IV.Показ зразка рукописної літери у сітці зошита

— Подивіться: це велика рукописна буква Е.

— Чи схожа вона на друковану?

VI.Аналіз графічної будови з переліком елементів

— Велика буква Е складається з двох лівих півовалів: верхньо­го меншого і нижнього більшого.

VI.Засвоєння конфігурації літери

Алгоритм написання великої букви Е

1. «Письмо» учнями у повітрі з орієнтацією на показ учителя (стоячи спиною до класу) під рахунок і-разі-два-і

2. Аналіз зразка букви в навчальному зошиті (з друкованою основою)

VII. Вправи з письма

  1. 1. Обведення елементів літери за поданим у зошиті пунктиром

Пальчикова гімнастика

  • «Миємо руки»: ритмічно потираємо долоні, наче миємо руки.

Узяли пахуче мило,

Добре руки з ним помили.

«Струшуємо водичку з рук»: пальці стиснуті в кулачок, потім з силою випрямити їх, наче струшуючи водичку.

Полетіли від води

Бризки з рук туди-сюди.

«Витираємо руки»: енергійні рухи імітують почергове вити­рання кожної руки рушником.

Рушничок я свій беру,

Швидко ручки обітру.

2. Обведення літери за поданим у зошиті пунктиром

3. Звуко-буквений аналіз слів-відгадок з побудовою схем фішками і викладанням з букв розрізної азбуки

Дощ пройшов, через ставок

Перекинувся місток.

Кольорів у ньому сім,

Він подобається всім! (Веселка)

Тане сніжок.

Оживає лужок.

День прибуває.

Коли це буває? (Весна)

4. Письмо трьох літер (самостійно). Зіставлення написаних літер за зразком. Аналіз помилок

5. Дописування рядка літери

6. Складання речень за схемою

— Складіть за схемою речення про дерева.

(Виросло чудове дерево.

Стоїть високе дерево.

Лісничий посадив дерево.

Ялинка — вічнозелене дерево.)

7. Письмо речення У селі весна

Фізкультхвилинка

Гусениця в лісочку

Гріла спину на грибочку,

Сонце гаряче пекло,

Їй голівку напекло.

Їй зроблю, коли навчусь,

Із газети я картуз.

  1. 8. Читання та списування речень з рукописного тексту
  2. 9. Добирання імен, які починаються буквою Е

— Ви навчилися писати велику букву Е, отже, ви зможете на­писати імена, які починаються буквою Е. (Едуард, Еммануїл, Елла, Ельвіра)

VIII. Підсумок уроку

— Яку букву навчилися писати?

— Що ми ще робили сьогодні на уроці?

Завантажити: Письмо великої букви Е. Закріплення правопису великих букв (1 клас. Навчання грамоти) (Розмір: 12.2 KB, Завантажень: 18)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*