Птахи. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування (7 клас. Біологія)

Тема: Птахи. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування

Мета: дати загальну характеристику птахам; сформувати знання про особливості організації та процесів життєдіяльності птахів, пов’язаних із пристосуванням до польоту; розвивати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, висловлювати свою думку; удосконалювати вміння спостерігати, аналізувати, творчо розв’язувати поставлені завдання; виховувати етично-ціннісне ставлення до природи.

Очікувані результати: учні називають середовища існування птахів; ознаки будови, які вирізняють цих тварин з-поміж інших; характеризують особливості способу життя птахів; пристосування цих тварин до наземно-повітряного середовища існування; визначають риси пристосованості тварин до середовища існування.

Обладнання: зошит, підручник, роздавальний матеріал, комп’ютер, таблиці

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Хід уроку

І.    Організаційний момент

Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку. Створення робочого настрою.

ІІ.  Перевірка домашнього завдання й актуалізація опорних знань учнів

2.1. Індивідуальна робота учнів за картками (роздавальний матеріал).

2.2. Розгадування кросвордів.

Учні обмінюються кросвордами, складеними вдома, і розгадують їх.

2.3. «Мозковий штурм».

— Як ви вважаєте, ті види плазунів, які живуть у водоймах, це — первинноводні чи вторинноводні тварини? Відповідь обґрунтуйте.

— Плазуни є з ногами і без ніг. Які з них більш давні? Чому ви так вважаєте?

Завантажити: Птахи. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування (7 клас. Біологія) (Розмір: 1.6 MB, Завантажень: 403)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*