Птахи. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування (7 клас. Біологія)
Тема: Птахи. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування
Мета: дати загальну характеристику птахам; сформувати знання про особливості організації та процесів життєдіяльності птахів, пов’язаних із пристосуванням до польоту; розвивати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, висловлювати свою думку; удосконалювати вміння спостерігати, аналізувати, творчо розв’язувати поставлені завдання; виховувати етично-ціннісне ставлення до природи.
Очікувані результати: учні називають середовища існування птахів; ознаки будови, які вирізняють цих тварин з-поміж інших; характеризують особливості способу життя птахів; пристосування цих тварин до наземно-повітряного середовища існування; визначають риси пристосованості тварин до середовища існування.
Обладнання: зошит, підручник, роздавальний матеріал, комп’ютер, таблиці
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку. Створення робочого настрою.
ІІ. Перевірка домашнього завдання й актуалізація опорних знань учнів
2.1. Індивідуальна робота учнів за картками (роздавальний матеріал).
2.2. Розгадування кросвордів.
Учні обмінюються кросвордами, складеними вдома, і розгадують їх.
2.3. «Мозковий штурм».
— Як ви вважаєте, ті види плазунів, які живуть у водоймах, це — первинноводні чи вторинноводні тварини? Відповідь обґрунтуйте.
— Плазуни є з ногами і без ніг. Які з них більш давні? Чому ви так вважаєте?
Завантажити: Птахи. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування (7 клас. Біологія) (Розмір: 1.6 MB, Завантажень: 1578)