Птахи. Визначальні ознаки будови (7 клас. Біологія)
Тема: Птахи. Визначальні ознаки будови
Мета: cформувати знання учнів про особливості будови та процесів життєдіяльності цих птахів; розкрити пристосування до польоту у системах органів; розвивати уміння порівнювати біологічні особливості птахів із тваринами, що вже вивчили; виховувати бережливе ставлення до птахів, що мешкають поруч із людиною та птахів у дикій природі.
Обладнання і матеріали: таблиці «Зовнішня будова птахів», «Внутрішня будова птахів», набір пір᾽я
Базові поняття і терміни: дзьоб, цівка, куприкова залоза, контурне перо, пухове перо, махові та кермові пера, легені
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Називає:
– середовища існування тварин;
– визначальні ознаки будови, які відрізняють тварин зазначених груп серед інших;
Наводить приклади:
– тварин, які належать до зазначених груп;
– видів тварин, поширених в Україні та своїй місцевості;
Розпізнає:
– тварин на зображеннях, у колекціях;
Характеризує:
– особливості будови тварин, зумовлені пристосуванням до життя на суходолі;
– пристосування тварин до польоту;
Визначає:
– риси пристосованості тварин до середовища існування;
Робить висновок:
– особливості будови організму тварин – результат пристосування до умов середовища існування.
Тип уроку: комбінований
Завантажити: Птахи. Визначальні ознаки будови (7 клас. Біологія) (Розмір: 302.2 KB, Завантажень: 113)