Природоохоронні території (7 клас. Біологія)
Тема. Природоохоронні території.
Міні-проект
Заповідні території України.
Мета: ознайомити учнів із заповідниками та заповідними територіями України, свого регіону; розвивати вміння порівнювати, аналізувати, робити узагальнюючі висновки; удосконалювати вміння працювати в групах, творчо розв’язувати поставлені завдання; виховувати відповідальне ставлення до довкілля і бажання брати участь у природоохоронній роботі.
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Учень/учениця: називає:
– заповідники й заповідні території України;
висловлює судження
щодо етичного ставлення до природи та охорони природи.
Обладнання і матеріали: підручник, зошит, роздатковий матеріал.
Базові поняття і терміни: заповідник, заказник, національний парк, пам’ятки природи, заповідні урочища.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Завантажити: Природоохоронні території (7 клас. Біологія) (Розмір: 19.3 KB, Завантажень: 218)