Адміністрації школиПочаткові класиФайли

Про деякі питання організації у 2019 році підвищення кваліфікації педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа»

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

НАКАЗ

№ 415 від 01 квітня 2019 року

Про деякі питання організації у 2019 році
підвищення кваліфікації педагогічних працівників
у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації
державної політики у сфері реформування
загальної середньої освіти «Нова українська школа»

Відповідно до Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 04 квітня 2018 року № 237 (із змінами), пункту 5 Плану заходів на 2017-2029 роки із запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа», затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13 грудня 2017 р. № 903-р (із змінами), з метою забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти відповідно до Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, затвердженої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 грудня 2016 р. № 988-р (із змінами), та якісної підготовки педагогічних працівників в умовах реформування галузі освіти НАКАЗУЮ:

1. Органам управління освітою обласних, Київської міської державних адміністрацій за участю органів місцевого самоврядування, закладів післядипломної педагогічної освіти, Державній науковій установі «Інститут модернізації змісту освіти» (Завалевський Ю. І.) забезпечити в межах чинного законодавства:

1) організацію підвищення кваліфікації за очно-дистанційною формою навчання:

  • вчителів закладів загальної середньої освіти, які є учасниками експерименту із запровадження проекту Державного стандарту початкової освіти;
  • вчителів закладів загальної середньої освіти, які є учасниками експерименту із запровадження інтегрованого курсу природничих дисциплін;
  • вчителів закладів загальної середньої освіти, які є учасниками експерименту із запровадження електронних підручників;
  • вчителів початкової школи;
  • асистентів вчителів закладів загальної середньої освіти з інклюзивним та інтегрованим навчанням;
  • вчителів класів (груп), в яких діти навчаються мовами національних меншин;
  • вчителів іноземних мов, які навчатимуть учнів початкової школи;
  • фахівців інклюзивно-ресурсних центрів;
  • директорів, заступників директорів з навчально-виховної (навчальної, виховної) роботи у початковій школі (або структурному підрозділі іншого закладу освіти, що забезпечує початкову освіту);
  • директорів, заступників директорів з навчально-виховної (навчальної, виховної) роботи закладів загальної середньої освіти, які є учасниками експерименту із запровадження проекту Державного стандарту початкової освіти;
  • директорів, заступників директорів з навчально-виховної (навчальної, виховної) роботи закладів загальної середньої освіти, які є учасниками експерименту із запровадження інтегрованого курсу природничих дисциплін;
  • директорів, заступників директорів з навчально-виховної (навчальної, виховної) роботи закладів загальної середньої освіти, які є учасниками експерименту із запровадження електронних підручників;

2) організацію підготовки тренерів-педагогів, супервізорів;

3) формування та погодження переліку тренерів-педагогів, які пройшли підготовку для підвищення кваліфікації категорій педагогічних працівників, зазначених у підпункті 1 пункту 1 цього наказу;

4) сприяти продовженню підвищення кваліфікації вчителів початкової школи та безперешкодному оформленню документів педагогічним працівникам про проходження ними підвищення кваліфікації.

2. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Заступник Міністра                          В. А. Карандій

Back to top button