Практична робота № 3. Екологічні групи птахів (7 клас. Біологія)

Тема: Практична робота № 3. Екологічні групи птахів

Мета: продовжити ознайомлювати учнів з різноманітністю птахів; схарактеризувати окремі види птахів; з’ясувати роль птахів у природі та значення в житті людини; обґрунтувати необхідність їх охорони; розвивати вміння висловлювати та доводити власну думку; продовжувати вдосконалювати вміння працювати з ілюстративним матеріалом; здійснювати екологічне виховання.

Очікувані результати: учні наводять приклади птахів своєї місцевості; розпізнають тварин на зображеннях; характеризують роль птахів в екосистемах та значення в житті людини.

Обладнання: зошит для практичних робіт, підручник, таблиці

Тип уроку: урок формування вмінь та навичок.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку. Створення робочого настрою.

ІІ. Перевірка домашнього завдання й актуалізація опорних знань учнів

1.2. «Вірю — не вірю».

Учням необхідно позначити пропоновані твердження позначками «+» — вірю або «–» — не вірю.

Чи вірите ви, що

1) страуси належать до безкільових птахів?

2) самка птахів має парні яєчники?

3) запліднення у птахів внутрішнє?

4) у повітряній камері яйця птахів накопичується необхідний запас кисню для зародка?

5) пінгвіни мають добре розвинений кіль?

6) для розвитку зародка необхідна температура +40–43 °С?

7) пташеня вилуплюється з яйця за допомогою яйцевого зуба?

8) лебеді належать до виводкових птахів?

9) дятел і синиця належать до нагніздних птахів?

10)           ластівка і качка — представники виводкових птахів?

Завантажити: Практична робота № 3. Екологічні групи птахів (7 клас. Біологія) (Розмір: 36.5 KB, Завантажень: 375)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*