Практична робота № 2. Порівняння та визначення молюсків за будовою мушлі (7 клас. Біологія)
Тема: Практична робота № 2. Порівняння та визначення молюсків за будовою мушлі
Мета: продовжити формувати знання учнів про особливості процесів життєдіяльності молюсків; ознайомити із різноманітністю представників даного типу; розвивати уміння порівнювати біологічні об’єкти між собою, уміння аналізувати і робити відповідні висновки; розвивати спостережливість, пам’ять, мову, логічне мислення; виховувати бережливе ставлення до оточуючого середовища і особливо до молюсків, які мешкають на нашій території.
Тип уроку: закріплення вивченого матеріалу
Обладнання: відповідно до практичної роботи
ХІД УРОКУ
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань та чуттєвого досвіду учнів.
Вибрати ознаки, характерні для молюсків.
1. Живуть тільки у воді.
2. Спосіб існування – переміщення за допомогою крил.
3. Спосіб існування рухомий.
4. Властивий реактивний рух.
5. Тіло складається з голови, тулуба і ноги.
6. Тіло м’яке, несегментоване.
7. Тіло сегментовано на кільця.
8. Має черепашку.
9. Під черепашкою знаходиться мантія.
10. Наявні щупальця, які оточують рот.
11. У водних органи дихання – зябра, а у наземних – легені.
12. Наявні великі зуби.
13. Є чорнильна залоза.
14. Нервова система дифузного типу.
15. Є смоктальний шлунок.