Постембріональний розвиток людини. Репродуктивне здоров’я (8 клас. Біологія)
Тема. Постембріональний розвиток людини. Репродуктивне здоров’я.
Мета: закріпити й поглибити знання учнів про розмноження та розвиток людини; продовжити формувати знання учнів про постембріональний розвиток людини; охарактеризувати підлітковий та юнацький вік та формування статевих ознак; розвивати уміння порівнювати періоди онтогенезу та робити відповідні висновки; уміння спостерігати за своїми змінами та змінами у розвитку людей різних вікових груп; виховувати бережливе ставлення до власного здоров’я та протилежної статі.
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Учень/учениця: називає:
– періоди онтогенезу людини;
характеризує:
– розвиток дитини після народження;
– статеве дозрівання;
– особливості підліткового віку;
– вплив нікотину, тютюнового диму, алкоголю на розвиток плода;
пояснює:
– роль ендокринної системи в регуляції гаметогенезу, овуляції, вагітності, постембріонального розвитку людини;
– необхідність збереження репродуктивного здоров’я;
застосовує знання для:
– запобігання хворобам, що передаються статевим шляхом, та попередженню ВІЛ-інфікування.
Обладнання і матеріали: схеми, малюнки, таблиці,
підручник, зошит.
Базові поняття і терміни: життєвий цикл людини, періоди розвитку, хронологічний вік, біологічний вік, постембріональний розвиток, акселерація.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.