Поетичний практикум. Аналізування синтетичного вияву новітніх течій і тенденцій у західноєвропейській поезії (11 клас. Зарубіжна література)

ТЕМА: Поетичний практикум. Аналізування синтетичного вияву новітніх течій і тенденцій у західноєвропей­ській поезії кінця XIX — початку XX ст., представле­ній творчістю Р. М. Рільке, Ґ. Аполлінера, Ф. Ґарсія Лорки

МЕТА: допомогти учням розкрити поняття «модернізм», «авангардизм» у поезії; розвивати навички ілюстру­вання принципів і положень літературних напрямів прикладами з конкретних поезій; виховувати повагу до загальнолюдських цінностей, естетичні смаки, любов до поезії.

ОБЛАДНАННЯ: портрети письменників, художні тексти, ілюстративні матеріали.

Усі уроки зарубіжної літератури на сайті «Шкільне життя»

ХІД   УРОКУ

  1. Мотивація навчальної діяльності учнів

Учитель.

«Поезія — одночасно Слово і Музика… Словом вона промовляє і мислить. Музикою співає і марить», — говорив С. Мерріль. Про значення слова і красу музики в поезії ми будемо розмір­ковувати на сьогоднішньому уроці.

Завантажити: Поетичний практикум. Аналізування синтетичного вияву новітніх течій і тенденцій у західноєвропейській поезії (11 клас. Зарубіжна література) (Розмір: 79.9 KB, Завантажень: 120)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*