Перші спроби віршування (3 клас. Літературне читання)
Тема: Перші спроби віршування.
Мета: закріпити знання учнів про риму, навчити добирати римовані слова, розвивати творчі здібності учнів (перші спроби віршування).
Хід уроку
І. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ
Опитування вірша Якова Щоголіва, визначення римованих слів.
- ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І ЗАВДАНЬ УРОКУ.
Вступне слово вчителя.
На уроках ми читали твори, написані письменниками і поетами. А чи доводилося вам самим складати вірші? Що треба знати і вміти, щоб їх складати? Пам’ятаєте, як Незнайко хотів стати поетом? Чому в нього нічого не вийшло? Сьогодні ми будемо на вчитися римувати слова.
ІІІ.ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ДОБИРАТИ РИМОВАНІ СЛОВА
- Читання вчителем уривка з вірша Джона Чіарді «Хвости» (с. 55 підручника).
— Про які слова йдеться у вірші?
- Читання вірша учнями самостійно.
Назвіть згадані у вірші римовані слова.
Яку гру запропонував вам автор вірша?
- Виконання завдань № 1 – 4 (с. 55-56 підручника).
- ПІДСУМОК УРОКУ
Чого навчилися?
Що таке рима?
Чи важко вам добирати римовані слова?
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
У журналах «Пізнайко», «Соняшник» або «Барвінок» знайти вірші про осінь, визначити в них римовані слова. За бажанням спробувати скласти свого невеличкого віршика (4 рядки) про осінь.
Завантажити: Перші спроби віршування (3 клас. Літературне читання) (Розмір: 10.1 KB, Завантажень: 236)