Особливості обміну речовин гетеротрофного організму. Живлення і травлення. Різноманітність травних систем (7 клас. Біологія)

Тема: Особливості обміну речовин гетеротрофного організму.  Живлення і травлення. Різноманітність травних систем

Мета: сформувати знання учнів про особливості обміну речовин гетеротрофного організму, способи живлення та травлення; поглибити знання про типи травних систем, їх особливості будови; розвивати логічне мислення, уміння порівнювати і робити узагальнюючі висновки; виховувати спостережливість та допитливість.

Очікувані результати: учні називають органи травлення тварин; описують способи живлення, травлення; характеризують різноманітність травної системи тварин; пояснюють значення живлення для організму; порівнюють травні системи різних груп тварин.

Обладнання: зошит, підручник, схеми, малюнки

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Хід уроку

І. Організаційний момент

  1. Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку. Налаштування на робочий настрій.

ІІ.  Мотивація навчальної діяльності

Слово вчителя

Для здійснення будь-якої дії — чи то переміщення тіла у просторі, чи то генерування електричного струму — організму необхідна енергія. Цю енергію він може отримати, лише вживаючи певну кількість їжі. Крім того, з їжею до організму тварини поступають будівельні блоки, з яких будується її тіло, а також такі вкрай важливі для організму речовини, як вітаміни і неорганічні сполуки. Але для того щоб здобути енергію та будівельні блоки з їжі, необхідно спочатку знайти її, схопити, перетравити і засвоїти.

Завантажити: Особливості обміну речовин гетеротрофного організму. Живлення і травлення. Різноманітність травних систем (7 клас. Біологія) (Розмір: 34.7 KB, Завантажень: 955)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*