Обмін речовин та енергії (9 клас. Біологія)
Тема: Обмін речовин та енергії
Мета: розглянути особливості обміну і енергії в клітині; розвивати вміння порівнювати реакції пластичного та енергетичного обмінів речовин; виховувати спостережливість та самостійність.
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Учень/учениця:
називає:
– процеси обміну речовин та енергії, які відбуваються в цитоплазмі клітини;
– органели клітини, де відбувається дихання та фотосинтез;
наводить приклади:
– процесів розщеплення органічних речовин;
характеризує:
– процеси фотосинтезу, гліколізу, клітинного дихання;
пояснює:
– зелений колір рослин;
– біологічне значення гліколізу та аеробного дихання;
– значення фотосинтезу, його планетарну роль;
порівнює:
– процеси фотосинтезу та хемосинтезу;
застосовує знання про:
– процеси життєдіяльності клітини для мотивації здорового способу життя;
висловлює судження:
– щодо ролі фотосинтезу в забезпеченні живих організмів органічними речовинами та енергією;
– щодо значення функціональних змін у діяльності клітин та їх загибелі у виникненні захворювань людини;
робить висновок:
– про зв’язок пластичного і енергетичного обмінів у клітині;
– про схожість процесів обміну речовин, що відбуваються в клітинах організмів різних царств живої природи.
Обладнання і матеріали: таблиці «Будова рослинної клітини», «Будова тваринної клітини»
Базові поняття і терміни: обмін речовин, метаболізм, пластичний обмін, енергетичний обмін, метаболічні реакції, автотрофи, гетеротрофи.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Завантажити: Обмін речовин та енергії (9 клас. Біологія) (Розмір: 65.5 KB, Завантажень: 810)