Мислення та свідомість (8 клас. Біологія)
Тема : Мислення та свідомість.
Мета: ознайомити учнів з видами мислення; визначити роль свідомості у формуванні особистості; поглибити знання учнів про свідомість. Розвивати уміння визначати роль великих півкуль головного мозку в процесах мислення. Виховувати бережливе ставлення до свого організму.
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Учень/учениця:
називає:
– нервові процеси (збудження, гальмування);
– показники нервових процесів(сила, рухливість, урівноваженість);
– основні типи вищої нервової діяльності людини;
– види пам’яті;
– види сну;
– причини біоритмів;
наводить приклади:
– інстинктивної та набутої поведінки людини;
– умовних та безумовних рефлексів людини;
– біоритмів людини;
характеризує:
– особливості вищої нервової діяльності людини;
– інстинктивну та набуту поведінку людини;
– види навчання, види пам’яті;
– сон як функціональний стан організму;
порівнює:
– умовні й безумовні рефлекси;
– першу і другу сигнальні системи;
пояснює:
– значення другої сигнальної системи;
– роль кори головного мозку в мисленні;
– причини індивідуальних особливостей поведінки людини;
– біологічне значення сну;
– значення біоритмів;
застосовує знання для:
– дотримання правил розумової діяльності;
висловлює судження про:
– щодо ролі самовиховання у формуванні особистості;
– щодо впливу соціальних факторів на формування особистості;
робить висновок:
– про біосоціальну природу людини.
Обладнання та матеріали: таблиці «Будова нервової системи».
Базові поняття та терміни: мислення, теоретичне, практичне і творче мислення, процес мислення, аналіз, синтез, абстрагування, узагальнення, порівняння, свідомість, несвідоме, підсвідомість.
Тип уроку: Засвоєння нових знань.
Завантажити: Мислення та свідомість (8 клас. Біологія) (Розмір: 63.2 KB, Завантажень: 576)