Конспекти уроків біології 8 класУсі уроки біологіїФайли

Мислення та свідомість (8 клас. Біологія)

Тема : Мислення та свідомість.

Мета: ознайомити учнів з видами  мислення; визначити роль свідомості у формуванні особистості; поглибити знання учнів про свідомість.  Розвивати уміння  визначати роль великих півкуль головного мозку в процесах мислення. Виховувати бережливе ставлення до свого організму.

Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів:

Учень/учениця:

називає:

– нервові процеси (збудження, гальмування);

– показники  нервових процесів(сила, рухливість, урівноваженість);

– основні типи вищої нервової діяльності людини;
– види пам’яті;
– види сну;

– причини біоритмів;
наводить приклади:
– інстинктивної та набутої поведінки людини;

– умовних та безумовних рефлексів людини;

– біоритмів людини;

характеризує:
– особливості  вищої нервової діяльності людини;
– інстинктивну та набуту поведінку людини;
– види навчання, види пам’яті;

– сон як функціональний стан організму;

порівнює:

– умовні й безумовні рефлекси;

– першу і другу сигнальні системи;

пояснює:

– значення другої сигнальної системи;

– роль кори головного мозку в мисленні;

– причини індивідуальних особливостей поведінки людини;
– біологічне значення сну;

– значення біоритмів;

застосовує знання для:

– дотримання правил розумової діяльності;

висловлює судження про:

– щодо ролі самовиховання у формуванні особистості;
– щодо впливу соціальних факторів на формування особистості;

робить висновок:
– про біосоціальну природу людини.

Обладнання та матеріали:  таблиці «Будова нервової системи».

Базові поняття та терміни: мислення, теоретичне, практичне і творче мислення, процес мислення, аналіз, синтез, абстрагування, узагальнення, порівняння, свідомість, несвідоме, підсвідомість.

Тип уроку:  Засвоєння нових знань.

Завантажити: Мислення та свідомість (8 клас. Біологія) (Розмір: 63.2 KB, Завантажень: 576)
Back to top button