Ми усвідомлюємо, що не всі одразу зміняться, але реформа піде, якщо хоча б 30 відсотків педагогів діятимуть відповідно до концепції Нової української школи,- Павло Хобзей

Впроваджуючи реформу «Нова українська школа», МОН має зосередитися не стільки на боротьбі з тими, хто чинить опір, а на підтримці агентів змін. Про це зазначив заступник Міністра освіти і науки України Павло Хобзей під час міні-EdCampKyiv «Без довіри нема освіти», відповідаючи на запитання вчительки з Дніпропетровщини.

Вона цікавилася, як змінити ситуацію, коли «вчительство хоче реформ і змін в школі, керівництво МОН може їх впроваджувати», але є ще третій прошарок, який гальмує виконання цих ініціатив.

«Завжди, коли починаєш зміни, є агенти змін, які підтримують, є ті, хто чинить опір, є ті, хто чекає і дивиться, до чого це все приведе. Але в нас немає часу і ресурсу боротися з тими, хто чинить опір. Наше завдання – підтримати тих агентів змін, які роблять, і разом з ними боротися за ту частину, яка визначається», – наголосив Павло Хобзей.

Він також нагадав, що зараз необхідно перенавчити 22 тис. вчителів, які у вересні 2018 візьмуть перший клас Нової української школи. Й у МОН добре розуміють, що не всі з них миттєво сприймуть зміни.

«Ми усвідомлюємо, що не всі одразу зміняться, але реформа піде, якщо хоча б 30 відсотків педагогів діятимуть відповідно до концепції Нової української школи. Тоді буде зрушення. І таких вчителів ми підтримуватимемо, щоб разом впроваджувати зміни. Адже ми чудово розуміємо й те, що якщо вчитель не зміниться, то вся наша реформа залишиться лише на папері», – підкреслив заступник Міністра.

Раніше під час Міні-EdCampKyiv Павло Хобзей також відзначив, що довіра до освіти починається з педагогіки партнерства, відкритості шкіл, поваги до кожної людини.

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*