Музична драматургія образів мужності, радості, романтизму (7 клас. Музичне мистецтво)
Тема. Музична драматургія образів мужності, радості, романтизму.
Мета. Визначити, у чому полягають особливості композиції музичного твору, принципи драматичного розвитку, експозиції. Поглибити знання учнів про творчість М. Глінки. Розвивати вміння інтерпретувати й аналізувати музичні образи симфонічної музики (увертюри). Формувати виконавські навички. Виховувати ціннісне ставлення до симфонічної музики, інтерес до творчості М. Глінки, музично-естетичний смак учнів.
Музичний та візуапьний матеріал: М. Глінка. Увертюра до опери «Руслан і Людмила» (слухання); Г.Струве. «Шкільний корабель» (розучування); І. Рєпін. Михайло Іванович Глінка в період написання опери «Руслан і Людмила» (сприйм.).
Тип уроку: урок поглиблення теми.
Обладнання: музичні інструменти(баян, акордеон,фортепіано), магнітофон (музичний центр, БУБ, комп’ютер), нотна дошка, нотний запис, портрети композиторів М. Глінки, Г. Струве, підручники «Музичне Мистецтво», 7 кл. (Г. М. Макаренко, Т. 0. Наземнова, Н. І. Міщенко, Л. О. Дорогань), «Вчимося співати», 5—8 кл. (М. К. Яскулко).
Завантажити: Музична драматургія образів мужності, радості, романтизму (7 клас. Музичне мистецтво) (Розмір: 23.6 KB, Завантажень: 41)