Мова (8 клас. Біологія)
Тема : Мова
Мета: вивчити особливості першої і другої сигнальних систем; сформувати поняття про фізіологічні основи мови; показати роль мови у життєдіяльності людини; розвивати вмінні говорити різними мовами; виховувати загальнолюдські моральні цінності.
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Учень/учениця:
називає:
– нервові процеси (збудження, гальмування);
– показники нервових процесів(сила, рухливість, урівноваженість);
– основні типи вищої нервової діяльності людини;
– види пам’яті;
– види сну;
– причини біоритмів;
наводить приклади:
– інстинктивної та набутої поведінки людини;
– умовних та безумовних рефлексів людини;
– біоритмів людини;
характеризує:
– особливості вищої нервової діяльності людини;
– інстинктивну та набуту поведінку людини;
– види навчання, види пам’яті;
– сон як функціональний стан організму;
порівнює:
– умовні й безумовні рефлекси;
– першу і другу сигнальні системи;
пояснює:
– значення другої сигнальної системи;
– роль кори головного мозку в мисленні;
– причини індивідуальних особливостей поведінки людини;
– біологічне значення сну;
– значення біоритмів;
застосовує знання для:
– дотримання правил розумової діяльності;
висловлює судження про:
– щодо ролі самовиховання у формуванні особистості;
– щодо впливу соціальних факторів на формування особистості;
робить висновок:
– про біосоціальну природу людини.
Обладнання та матеріали: таблиці «Будова нервової системи», «Головний мозок».
Базові поняття та терміни: : перша сигнальна система, друга сигнальна система, абстрактне мислення, розумова діяльність, мова.
Тип уроку: Засвоєння нових знань..
Завантажити: Мова (8 клас. Біологія) (Розмір: 107.0 KB, Завантажень: 37)