Конспекти уроків біології 8 класУсі уроки біологіїФайли

Мова (8 клас. Біологія)

Тема : Мова

Мета: вивчити особливості першої і другої сигнальних систем; сформувати поняття про фізіологічні основи мови; показати роль мови у життєдіяльності людини; розвивати вмінні говорити різними мовами; виховувати загальнолюдські моральні цінності.

Державні вимоги щодо рівня  загальноосвітньої підготовки учнів:

Учень/учениця:

називає:

– нервові процеси (збудження, гальмування);

– показники  нервових процесів(сила, рухливість, урівноваженість);

– основні типи вищої нервової діяльності людини;
– види пам’яті;
– види сну;

– причини біоритмів;
наводить приклади:
– інстинктивної та набутої поведінки людини;

– умовних та безумовних рефлексів людини;

– біоритмів людини;

характеризує:
– особливості  вищої нервової діяльності людини;
– інстинктивну та набуту поведінку людини;
– види навчання, види пам’яті;

– сон як функціональний стан організму;

порівнює:

– умовні й безумовні рефлекси;

– першу і другу сигнальні системи;

пояснює:

– значення другої сигнальної системи;

– роль кори головного мозку в мисленні;

– причини індивідуальних особливостей поведінки людини;
– біологічне значення сну;

– значення біоритмів;

застосовує знання для:

– дотримання правил розумової діяльності;

висловлює судження про:

– щодо ролі самовиховання у формуванні особистості;
– щодо впливу соціальних факторів на формування особистості;

робить висновок:
– про біосоціальну природу людини.

Обладнання та матеріали:  таблиці «Будова нервової системи», «Головний мозок».

Базові поняття та терміни:  : перша сигнальна система, друга сигнальна система, абстрактне мислення, розумова діяльність, мова.

Тип уроку:  Засвоєння нових знань..

Завантажити: Мова (8 клас. Біологія) (Розмір: 107.0 KB, Завантажень: 3)
  
Теґи
Back to top button
Close