Молюски. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування (7 клас. Біологія)
Тема: Молюски. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування
Мета уроку: дати загальну характеристику молюскам, ознайомити учнів з особливостями зовнішньої і внутрішньої будови, з процесами життєдіяльності молюсків у зв’язку із середовищем існування; розвивати вміння і навички роботи з підручником, схемами; удосконалювати вміння і навички роботи з природними об’єктами; виховувати етично-ціннісне ставлення до природи.
Обладнання: зошит, підручник, таблиці
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Хід уроку
І. Організаційний момент
Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку. Створення робочого настрою.
ІІ. Мотивація навчальної діяльності
Слово вчителя
Ці тварини — природні компоненти, які постійно є довкола нас. Деяких із них ми бачимо постійно, у садах і лісах, на полях та городах, інших — лише у відповідних екологічних умовах: у річках та озерах, у морі і на його узбережжі.
Первісні люди виготовляли з них ножі, наконечники для стріл та списів, скребки тощо. Дещо пізніше використовували для зберігання рідин або сипучих матеріалів.
Окрім того, з них виготовляли прикраси. А ще не так давно — триста років тому — їх використовували як гроші.
Завантажити: Молюски. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування (7 клас. Біологія) (Розмір: 377.8 KB, Завантажень: 1888)