Молюски. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування (7 клас. Біологія)
Тема: Молюски. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування. Лабораторне дослідження : Будова мушлі молюсків.
Мета: почати формувати знання учнів про тип Молюски; дати загальну характеристику прісноводним представникам; розкрити особливості зовнішньої і внутрішньої будови тіла; особливу увагу звернути на будову та спосіб руху черевоногих молюсків; розвивати уміння виділяти головне у матеріалі; уміння спостерігати, порівнювати, аналізувати та робити відповідні висновки; розвивати увагу, уяву та логічне мислення; виховувати бережливе ставлення до оточуючого середовища, до живих організмів, які живуть поруч з людиною.
Державні вимоги щодо рівня
загальноосвітньої підготовки учнів:
називає:
– середовища існування тварин;
– визначальні ознаки будови, які відрізняють тварин зазначених груп серед інших;
наводить приклади:
-тварин, які належать до зазначених груп;
– видів тварин, поширених в Україні та своїй місцевості;
– видів тварин, що завдають шкоди сільському господарству;
розпізнає:
– тварин на зображеннях, у колекціях;
характеризує:
– визначальні особливості способу життя, розмноження і розвитку тварин зазначених груп;
– різноманітність тварин;
– пристосування тварин до життя у воді;
– особливості будови тварин, зумовлені пристосуванням до життя на суходолі;
визначає:
– риси пристосованості тварин до середовища існування;
робить висновок:
– особливості будови організму тварин – результат пристосування до умов середовища існування.
Обладнання і матеріали: схеми, малюнки, таблиці.
Базові поняття і терміни: м’якуни, мантія, устя.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Завантажити: Молюски. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування (7 клас. Біологія) (Розмір: 456.7 KB, Завантажень: 61)