Місяць – природний супутник Землі (4 клас. Природознавство)
Тема. Місяць – природний супутник Землі
Мета: формувати природознавчу компетентність: поглибити знання учнів про Сонячну систему, дати уявлення про Місяць як природний супутник Землі, його характеристики, сформувати поняття про фази місяця, сонячні і місячні затемнення, ознайомити учнів із дослідженням Місяця;
формувати ключові компетентності: уміння вчитися (формувати науковий світогляд, уміння виділяти головне, розвивати образне і логічне мислення учнів); громадянську (виховувати дбайливе ставлення до планети Земля, до культурної спадщини людства, усної народної творчості); соціокультурну (розвивати пізнавальну активність учнів; сприяти формуванню світоглядних ідей); інформаційну (розвивати вміння учнів працювати з різними джерелами інформації); комунікативну (розвивати комунікативні навички дітей, уміння чітко й аргументовано висловлювати власну думку); здоров’язбережувальну (виховувати бажання піклуватися про своє здоров’я)
Очікувані результати Учень ( учениця)
знає про Місяць як природний супутник Землі;
розуміє поняття про фази Місяця, сонячні і місячні затемнення; застосовує знання для розв’язання навчальних і життєвих ситуацій
Завантажити: Місяць – природний супутник Землі (4 клас. Природознавство) (Розмір: 93.5 KB, Завантажень: 418)