М. Рильський, «Дощ». «Осінь-маляр із палітрою пишною…». «Люби природу не як символ». Єдність людини і природи, зв’язок між станом людської душі та довкіллям (5 клас. Українська література)

Тема.       М. Рильський, «Дощ». «Осінь-маляр із палітрою пишною…». «Люби природу не як символ». Єдність людини і природи, зв’язок між станом людської душі та довкіллям.

Мета:

□  Навчальна: проаналізувати програмні ліричні твори, визначити по­етичні засоби.

□  Виховна: виховувати прагнення до єдності з природою, вираження своїх почуттів.

□  Розвивальна: розвивати творчу уяву, логічне мислення, виразне де­кламування віршів.

Тип уроку: засвоєння нових знань і формування вмінь.

Обладнання, наочність: дидактичний матеріал.

Завантажити: М. Рильський, «Дощ». «Осінь-маляр із палітрою пишною...». «Люби природу не як символ». Єдність людини і природи, зв'язок між станом людської душі та довкіллям (5 клас. Українська література) (Розмір: 17.0 KB, Завантажень: 136)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*