Кишковопорожнинні. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування, різноманітність, роль у природі та значення в житті людини (7 клас. Біологія)
Тема: Кишковопорожнинні. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування, різноманітність, роль у природі та значення в житті людини.
Мета: Сформувати знання учнів про багатоклітинних тварин; ознайомити із представниками типу Кишковопорожнинні; дати їм загальну характеристику та визначити роль у природі; розвивати уміння порівнювати будову та процеси життєдіяльності одноклітинних і багатоклітинних тварин; розвивати пам’ять, увагу, спостережливість, уяву; виховувати бережливе ставлення до оточуючих організмів, до живої і неживої природи, до їх єдності та взаємозалежності.
Державні вимоги щодо рівня
загальноосвітньої підготовки учнів:
називає:
– визначальні ознаки будови, які відрізняють тварин зазначених груп серед інших;
– рідкісні види України та свого краю;
наводить приклади:
-тварин, які належать до зазначених груп;
– видів тварин, поширених в Україні та своїй місцевості;
– видів тварин, що є паразитами людини та переносниками збудників хвороб;
розпізнає:
– тварин на зображеннях, у колекціях;
характеризує:
– визначальні особливості способу життя, розмноження і розвитку тварин зазначених груп;
– різноманітність тварин;
– пристосування тварин до життя у воді;
– роль тварин у екосистемах та значення в житті людини;
визначає:
– риси пристосованості тварин до середовища існування.
Обладнання і матеріали: схеми, малюнки, таблиці, робочий зошит, підручник.
Базові поняття і терміни: багатоклітинність, кишковопорожнинні, радіальносиметричні організми, мезоглея.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Завантажити: Кишковопорожнинні. Визначальні ознаки будови, біологічні особливості, середовища існування, різноманітність, роль у природі та значення в житті людини (7 клас. Біологія) (Розмір: 3.0 MB, Завантажень: 133)