Кристалічні гратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали (8 клас. Хімія)
Тема. Кристалічні гратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали.
Мета:
- ознайомити учнів з типами кристалічних ґраток (атомною, молекулярною, йонною, металевою); показати взаємозв’язок між будовою речовин та їх фізичними властивостями на підставі знань про типи хімічних зв’язків у неорганічних речовинах, сформувати вміння характеризувати фізичні властивості речовин за типом кристалічних ґраток і видом хімічного зв’язку;
- розвивати логічне мислення та усне мовлення, уміння аналізувати, зіставляти, робити висновки;
- виховувати любов до предмету, самостійність та творчий підхід.
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів: Учень:
–називає типи кристалічних ґраток;
-наводить приклади сполук із атомними, молекулярними та йонними кристалічними ґратками;
-характеризує особливості кристалічної будови речовин з різними видами хімічного зв’язку;
-обґрунтовує фізичні властивості речовин залежно від їхньої будови;
-прогнозує властивості речовин залежно від виду хімічного зв’язку і типу кристалічних ґраток;
Обладнання та реактиви: Періодична система хімічних елементів Д. І. Менделеева, таблиця електронегативностей, схеми будови атомів елементів І—III періодів, опорна таблиця видів кристалічних ґраток.
Базові поняття і терміни:хімічний зв’язок, електронегативність, ковалентний зв’язок, йонний зв’язок, кристалічні гратки, атомна, молекулярна, йонна.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Завантажити: Кристалічні гратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали (8 клас. Хімія) (Розмір: 732.4 KB, Завантажень: 201)