Колір посуду виявився ключовим фактором у сприйнятті смаку їжі

Колір чашки, в яку налита кава, як виявилося, впливає на сприйняття смаку напою. За словами фахівців, тут працює чиста психологія. Приміром, раніше випробування показали: якщо полуничний мус червоного кольору подавали на білій тарілці, він здавався на 10% солодший і на 15% ароматніше, ніж при використанні чорної тарілки.

Цього разу, інтерес викликала кава. Щоб отримати найбільш актуальні відомості, вчені поспілкувалися з працівником кафетерію. Він повідомив, що у білій керамічній чашці кава здається більш гіркою, ніж у скляній. Ймовірно, сам по собі колір (коричневий) пов’язаний з гіркотою. А білий колір створює сильний контраст. Цим давно вже користуються виробники. Приміром, недарма внутрішня частина консервної банки з квасолею в томатному соусі зроблена блакитною. А фіолетовий колір на упаковці шоколаду робить колір шоколадки більш глибоким.

Наприклад, у білій чашці кава вважалась менш солодкою порівняно з напоєм у прозорій або блакитній чашці. Щоб виключити вплив, який чиниться формою чашок, в яку наливають каву, фахівці також протестували однакові скляні чашки з по-різному пофарбованими ручками. І колір однозначно впливав на сприйняття напою. При цьому гіркоту напою нерідко пов’язувалася у свідомості обивателів з його міцністю.

Шкільне життя

Колір чашки, в яку налита кава, як виявилося, впливає на сприйняття смаку напою. За словами фахівців, тут працює чиста психологія. Приміром, раніше випробування показали: якщо полуничний мус червоного кольору подавали на білій тарілці, він здавався на 10% солодший і на 15% ароматніше, ніж при використанні чорної тарілки. Цього разу, інтерес викликала кава. Щоб отримати найбільш актуальні відомості, вчені поспілкувалися з працівником кафетерію. Він повідомив, що у білій керамічній чашці кава здається більш гіркою, ніж у скляній. Ймовірно, сам по собі колір (коричневий) пов'язаний з гіркотою. А білий колір створює сильний контраст. Цим давно вже користуються виробники. Приміром, недарма внутрішня частина…

Оцінити

0

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*