Практикум: пунктуаційний аналіз, синтаксичний розбір речення (11 клас. Українська мова)
Автор: Рижук Людмила Федорівна
Навчальний заклад: Комунальний вищий навчальний заклад “Олександрійський медичний коледж”
Тема. Практикум: пунктуаційний аналіз, синтаксичний розбір речення
Кількість навчальних годин – 2 години
Клас – 11
Мета:
- повторити знання із пунктуації;
- удосконалювати вміння і навички розставляти розділові знаки у простих і складних реченнях;
- формувати предметні мовні компетенції;
- сприяти вихованню потреби у вивченні рідної мови;
- сприяти морально-етичному розвитку особистості.
Внутрішньопредметні зв’язки:
Лексика: лексичне значення, походження та вживання термінів.
Орфографія: правильне написання слів.
Фонетика: наголошування слів.
Міжпредметні зв’язки:
Література: життя і творчість письменників.
Цілі:
Учні мають знати:
- характеристику простого і складного речення;
- розділові знаки у простому і складному реченнях;
- пунктограми.
Учні мають уміти:
- узагальнювати вивчене про просте й складне речення;
- розпізнавати просте ускладнене від складного речення;
- виконувати пунктуаційний аналіз речення;
- характеризувати просте і складне речення;
- оцінювати свою роботу.
Тип заняття: практикум; узагальнення знань, удосконалення умінь і навичок.
Методи, прийоми і форми роботи: бесіда, самостійна робота з лінгвістичним матеріалом, спостереження над мовним матеріалом, робота над опорними схемами, парна робота з картками, усне міркування тощо.
Обладнання: презентація до заняття; оцінювальні листи, роздатковий матеріал
Завантажити: Практикум: пунктуаційний аналіз, синтаксичний розбір речення (11 клас. Українська мова) + Сертифікат (Розмір: 5.4 MB, Завантажень: 643)