Інтегрований курс “Всесвітня історія. Історія України 6 клас.” Програма 2013 року
Розробки уроків у відповідності до “Програми для загальноосвітніх навчальних закладів «Історія України. Всесвітня історія. 5-9 класи»” (2013 року).
Завантажити календарно – тематичне планування можна тут.
№ | Тема | Уроки | Презентація | Додаткові матеріали | Статті до теми |
І семестр Повторення і вступ |
|||||
1 | Що вивчає історія Стародавнього світу | Урок | |||
2 | Практичне заняття. Як здійснюють відлік часу в історії Стародавнього світу | Урок | |||
Розділ І Життя людей за первісних часів | |||||
3 | Як і коли з’явилися на Землі прадавні люди | Урок | |||
4 | Як відбувалось господарювання первісної людини | Урок | |||
5 | Як було організовано життя суспільства за первісних часів | Урок | |||
6 | У чому особливості організації влади за первісних часів | Урок | |||
7 | Як за первісних часів виникали мистецтво та релігійні вірування | Урок | |||
8 | Практичне заняття. Де і як жили первісні на території сучасної України. | Урок | |||
9 | Яку археологічну культуру називають трипільською | Урок | |||
10 | Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Повторення і вступ. Життя людей за первісних часів» | Урок | |||
Розділ ІІ Цивілізації Стародавнього СходуТема 1. Стародавній Єгипет | |||||
11 | У чому особливості природи і господарства Стародавнього Єгипту | Урок | |||
12 | Якою була структура держави і суспільства в Стародавньому Єгипті | Урок | |||
13 | Як відбувався розквіт і занепад Єгипетської держави в ІІ тис. до н.е. | Урок | |||
14 | Що відкрила світу культура Стародавнього Єгипту | Урок | |||
15 | Практичне заняття. У чому особливості релігії і міфів Стародавнього Єгипту | Урок | |||
16 | Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Давній Єгипет» | Урок | |||
Тема 2. Цивілізації Передньої та Центральної Азії. Кімерійсько – скіфський світ | |||||
17 | У чому особливості розвитку держав Дворіччя | Урок | |||
18 | Як розвивались у давнину Фінікія й Палестина | Урок | |||
19 | Якою була Передня Азія в І тис. до н.е. | Урок | |||
20 | Хто і як проживав на території сучасної України в залізному віці | Урок | |||
21 | Практичне заняття. Що Геродот писав про скіфів | Урок | |||
22 | Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Цивілізації Передньої та Центральної Азії. Кімерійсько – скіфський світ» | Урок | |||
Тема 3. Стародавні Індія та Китай | |||||
23 | У чому особливості цивілізації Стародавньої Індії | Урок | |||
24 | Якими були суспільний устрій, релігія та повсякденне життя Стародавньої Індії | Урок | |||
25 | У чому особливості розвитку Стародавнього Китаю | Урок | |||
26 | Давньокитайські імперії. | Урок | |||
27 | Практичне заняття. Як у Стародавньому Китаї розвивались наукові знання, писемність та освіта | Урок | |||
28 | Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Стародавні Індія та Китай» | Урок | |||
Розділ ІІІ Історія Стародавньої ГреціїТема 1. Становлення античної грецької цивілізації | |||||
29 | Якими були природа і населення Стародавньої Греції | Урок | |||
30 | У чому особливості Мінойської та Ахейської палацових цивілізацій | Урок | |||
31 | Що можна дізнатись про давньогрецьке суспільство з поем Гомера | Урок | |||
32 | Практичне заняття. Як давньогрецька міфологія і релігія відображали світосприйняття людей | Урок | |||
ІІ семестр |
|||||
33 | Як розвивалась Греція у VIII-VI ст. до н.е. | Урок | |||
34 | У чому значення Великої грецької колонізації | Урок | |||
35 | Як відбувалось становлення Афінського поліса | Урок | |||
36 | Практичне заняття. У чому особливості Спартанської держави, побут і виховання спартанців | Урок | |||
37 | Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Становлення античної грецької цивілізації» | Урок | |||
Тема 2. Антична грецька цивілізація класичної доби | |||||
38 | Яким був перебіг греко – перських війн | Урок | |||
39 | Як в Афінах утверджувалась демократія | Урок | |||
40 | У чому особливість господарювання і повсякденного життя у Стародавній Греції V ст. до н.е. | Урок | |||
41 | Яку роль відігравала наука, освіта і спорт в Афінському полісі | Урок | |||
42 | У чому полягала причина піднесення Македонії | Урок | |||
43 | Практичне заняття. У чому значення давньогрецького мистецтва | Урок | |||
44 | Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Антична грецька цивілізація класичної доби» | Урок | |||
Тема 3. Доба еллінізму | |||||
45 | Практичне заняття. Що можна дізнатись про особистість Александра Великого за історичними джерелами | Урок | |||
46 | У чому сутність еллінізму й особливості елліністичних держав | Урок | |||
47 | Як за елліністичної доби розвивалась культура | Урок | |||
48 | Практичне заняття. Яким було господарське, суспільне та духовне життя в античних полісах Північного Причорномор’я | Урок | |||
49 | Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Доба еллінізму» | Урок | |||
Розділ IV Історія Стародавнього РимуТема 1. Стародавній Рим за царської та республіканської доби | |||||
50 | Як виник Рим | Урок | |||
51 | Якою була Римська республіка в V – ІІІ ст. до н.е. | Урок | |||
52 | Як утворилась Римська середземноморська держава | Урок | |||
53 | Якими були релігія і традиції давніх римлян | Урок | |||
54 | У чому особливість суспільно – політичної боротьби в Римі в ІІ-І ст. до н.е. | Урок | |||
55 | Як з’явився перший тріумвірат і чому було встановлено диктатуру Цезаря | Урок | |||
56 | Практичне заняття. Як скласти історичний портрет Цезаря | Урок | |||
57 | Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Стародавній Рим за царської та республіканської доби» | Урок | |||
Тема 2 Римська імперія | |||||
58 | Як і коли розпочався період імперії | Урок | |||
59 | Яким було повсякденне життя римлян | Урок | |||
60 | У чому особливість Римської імперії в ІІІ – на початку IV ст. | Урок | |||
61 | Коли і як виникло християнство | Урок | |||
62 | Практичне заняття. У чому цінність культури Стародавнього Риму | Урок | |||
63 | Чому занепала Західна Римська імперія | Урок | |||
64 | Практичне заняття. Що можна дізнатися з історичних джерел про господарське та суспільне життя і духовний світ давніх слов’ян | Урок | |||
65 | Урок контролю і корекції навчальних досягнень учнів із теми «Римська імперія» | Урок | |||
66 | Узагальнення до курсу: «Внесок народів стародавнього світу в історію людства. Роль стародавнього періоду в історії України» | Урок | |||
67 | Повторення теми «Життя людей за первісних часів» | Урок | |||
68 | Повторення теми «Стародавній Єгипет» | Урок | |||
69 | Повторення теми «Стародавні Індія та Китай» | Урок | |||
70 | Повторення теми «Становлення античної грецької цивілізації» | Урок |