Хемосинтез (9 клас. Біологія)
Тема: Хемосинтез
Мета: дати загальне уявлення про процес хемосинтезу; розвивати вміння висловлювати свої думки, аналізувати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, розв’язувати задачі, робити висновки; формувати в учнів свідомого і відповідального ставлення до навколишніх.
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Учень/учениця: називає:
– процеси обміну речовин та енергії, які відбуваються в цитоплазмі клітини;
– органели клітини, де відбувається дихання та фотосинтез;
наводить приклади:
– процесів розщеплення органічних речовин;
характеризує:
– процеси фотосинтезу, гліколізу, клітинного дихання;
пояснює:
– зелений колір рослин;
– біологічне значення гліколізу та аеробного дихання;
– значення фотосинтезу, його планетарну роль;
порівнює:
– процеси фотосинтезу та хемосинтезу;
застосовує знання про:
– процеси життєдіяльності клітини для мотивації здорового способу життя;
висловлює судження:
– щодо ролі фотосинтезу в забезпеченні живих організмів органічними речовинами та енергією;
– щодо значення функціональних змін у діяльності клітин та їх загибелі у виникненні захворювань людини;
робить висновок:
– про зв’язок пластичного і енергетичного обмінів у клітині;
– про схожість процесів обміну речовин, що відбуваються в клітинах організмів різних царств живої природи.
Обладнання і матеріали: схема будови еукаріотичної клітини.
Базові поняття і терміни: Хемосинтез, нітрифікуючи бактерії, залізобактерії, сіркобактерії.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Завантажити: Хемосинтез (9 клас. Біологія) (Розмір: 20.2 KB, Завантажень: 340)