Ссавці, середовища існування. Різноманітність, роль у природі (7 клас. Біологія)
Тема: Ссавці, середовища існування. Різноманітність, роль у природі
Мета: довести до учнів відомості про середовища існування ссавців, особливості будови тварин різних екологічних груп як пристосування до середовища існування; показати різноманітність ссавців та їх роль у природі; розвивати логічне мислення; виховувати бережливе ставлення до живих організмів, що оточують людину.
Обладнання і матеріали: зображення тварин, підручник
Базові поняття і терміни: яйцекладні, сумчасті і плацентарні ссавці, сумка, молочні залози.
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Називає:
– середовища існування тварин;
– визначальні ознаки будови, які відрізняють тварин зазначених груп серед інших;
– рідкісні види України та свого краю;
Наводить приклади:
– тварин, які належать до зазначених груп;
– видів тварин, поширених в Україні та своїй місцевості;
Розпізнає:
– тварин на зображеннях, у колекціях;
Характеризує:
– визначальні особливості способу життя, розмноження і розвитку тварин зазначених груп;
– особливості будови тварин, зумовлені пристосуванням до життя на суходолі;
– пристосування тварин до польоту;
– пристосування тварин до життя у воді;
Визначає:
– риси пристосованості тварин до середовища існування;
Робить висновок:
– особливості будови організму тварин – результат пристосування до умов середовища існування.
Тип уроку: комбінований
Завантажити: Ссавці, середовища існування. Різноманітність, роль у природі (7 клас. Біологія) (Розмір: 183.9 KB, Завантажень: 75)