Харчові зв’язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах (9 клас. Біологія)
Тема: Харчові зв’язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах
Мета: розширити знання учнів про біогеоценози, ознайомити із різноманітністю природних та штучних ценозів; охарактеризувати колообіг речовин та потік енергії в них; розкрити роль агроценозів у практичній діяльності людини; з’ясувати значення живих організмів у перетворенні оболонок Землі та колообіг основних хімічних сполук: кисню, вуглекислого газу, сірки, азоту, вуглецю; розвивати уміння порівнювати біологічні процеси на планеті, уміння наводити приклади із власного досвіду, уміння логічно мислити і робити висновки; виховувати бережливе ставлення до різноманіття природи рідного краю, до зовнішнього середовища планети: живого і неживого.
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Учень/учениця:
наводить приклади:
– угруповань, екосистем;
– пристосованості організмів до умов середовища;
– ланцюгів живлення;
характеризує:
– структуру і функціонування екосистем;
– взаємодію організмів в екосистемах;
– ланцюги живлення;
пояснює:
– зв’язки між організмами в екосистемі;
– роль продуцентів, консументів, редуцентів у штучних і природних екосистемах;
порівнює:
– природні та штучні екосистеми;
робить висновок:
– про цілісність і саморегуляцію живих систем;
Обладнання і матеріали: таблиці або слайди презентації зі схемами колообігу різних елементів в екосистемах, фотографії або рисунки різних екосистем.
Тип уроку: комбінований
Завантажити: Харчові зв’язки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах (9 клас. Біологія) (Розмір: 567.3 KB, Завантажень: 146)