Гриневич: Школа існує для дитини, а не для зручності вчителя, батьків чи управлінців

З 135 опорних шкіл в Україні 39 – заклади в об’єднаних територіальних громадах (ОТГ). Уже зараз зрозуміло, що опорні школи дають реальний результат для надання кращої освіти та умов навчання дітей. Про це зазначила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час виступу на конференції «Від утворення об’єднаних територіальних громад – до розумного зростання» сьогодні, 24 лютого 2017 року.

«Серед яскравих прикладів того, як опорні школи впливають на життя дітей, мене найбільше вразила історія одного учня. Він 6 років навчався у малокомплектній школі, і після того, як він потрапив на навчання в опорний заклад, виявилося, що в нього проблеми з мовленням. Вчителі одразу почали шукати причину проблеми. Виявилося, що в умовах індивідуального навчання, в умовах неповної сім’ї, де хлопчик – єдина дитина, у нього почали атрофовуватись голосові зв’язки», – розказала Лілія Гриневич.

Міністр наголосила, що це вкотре засвідчує просту і очевидну істину: школа існує для дитини, а не для зручності вчителя, батьків чи управлінців.

Заступник Міністра охорони здоров’я Павло Ковтонюк додав, що сьогодні ОТГ стоять перед подвійним викликом. З одного боку, змінюються стосунки управління, яке переходить з рівня регіону до об’єднаних територіальних громад, а з іншого – вони мають проводити реформи, які є на часі. Таким чином важливо, щоб в руслі цих процесів нічого не будо втрачено.

МОН систематично підсилює обладнання опорних шкіл. В освітній субвенції 2017 року на обладнання шкіл і автобуси для об’єднаних територіальних громад передбачено 300 млн гривень. Крім цього для всіх опорних шкіл до бюджету закладено ще 300 млн на обладнання кабінетів та 200 млн – окремо на автобуси.

«Нам важливо зробити школу привабливою для дітей. Саме тоді в умовах, коли є опір вчителів, які бояться втратити роботу, батьки бачитимуть реальні перспективи для своїх дітей», – підкреслила Лілія Гриневич.

Нагадуємо, що сьогодні триває процес обговорення та оновлення навчальних програм базової школи (5-9 класів).

3 коментарі

  1. світлана

    Хотілося б задати питання Лілії Гриневич: а чи дійсно комфортно буде долати відстань в 20 кілометрів дітям віком 6-7 років взимку і чи її діти теж будуть долати таку відстань у шкільному автобусі,а не комфортному з підігрівом п’ятої точки Мерседесі чи БМВ???

  2. А чому ніхто не говорить про долю учителів, яких скоротили внаслідок утворення опорної школи? А якщо сім’я складається із двох учителів які працюють в одній школі? Що тоді робити? Чому ніхто не говорить про учнів початкової школи, які після утворення опроної школи повинні тепер виїзжати на навчання о 7,00 ранку, а повертатися о 17,00. ???

  3. Ярослав

    Безумовно ТАК!. Ідея опорних шкіл повинна стати реальністю. Україні потрібне покоління освічених, розумово і фізично підготовлених дітей. Очевидно, опорна школа має шанс це дати. Має шанс. Але у нас тепер до будь-якої , в тому числі і доброї справи, з’являється АЛЕ. Пані Міністр оприлюднила деякі цифри субвенцій. Потрібен жорстокий контроль за ходом цих коштів. Маємо, на жаль, прикрі випадки. В опорних школах повинні працювати педагоги, для яких “школа існує для дитини…”. Тут і про педагога слід не лише подумати, а й належно його забезпечити. Необхідно створити позитив і для педагогів, і для вихованців. Дай нам Бог це здійснити

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*