день вчителя сценарій смішний, жартівливий сценарій до дня вчителя, сценарій до дня вчителя для старшокласників, оригінальний сценарій до дня вчителя, сценарій до дня вчителя 2018

Гриневич анонсувала сертифікацію українських вчителів

Українські педагоги проходитимуть сертифікацію. Спочатку, допоки така перевірка не буде відпрацьована, вона буде добровільною. Мета сертифікації – не лише перевірити знання вчителями шкільних предметів, а й методик викладання.

Про це в ефірі програми HARD з Влащенко на телеканалі ZIK заявила Лілія Гриневич, міністр освіти і науки України.

«Учитель нового покоління» – це найбільший виклик реформи, зазначила Лілія Гриневич, коментуючи інформацію щодо анонімного складання тестів, на яких базується ЗНО, вчителями, за підсумками якого лише 18,1%, зуміли продемонструвати високий рівень знань на 10-12 балів.

Понад те, з її слів, навіть успішне складання тестів ЗНО педагогами не робить їх «вчителями нового покоління», адже вони повинні не лише чудово знати свій предмет, а й володіти методиками викладання.

«Нам потрібно залучити до цієї професії талановитих людей. Якщо вчитель опущений по соціальній драбині на найнижчий щабель, звичайно, що в таку професію не прагнуть іти талановиті люди», – зазначила Лілія Гриневич.

Як один з кроків до виходу із такої ситуації, як вважає міністр, це те, що цьогоріч педагогам підвищили зарплатню на 50%. Окрім того, слід мотивувати студентів педагогічних вишів. «Ми зробили крок – це підвищена стипендія для студентів педагогічних вищих навчальних закладів на спеціальності за природничими і математичними предметами», – додала міністр.

Лілія Гриневич також наголосила, що в Україні чекають на прийняття закону про освіту, яким передбачено добровільну сертифікацію вчителів.

«Має бути зовнішнє оцінювання вчителів за різними параметрами, у тому числі не тільки, як вони знають математику, біологію чи хімію, а й знання методик викладання. Тому що може бути вчитель, який є талановитим математиком, але він не вміє працювати з дітьми», – пояснила міністр.

Лілія Гриневич також додала: «Діти, які підуть у 2018-2019 навчальному році до першого класу нової української школи з інтегрованим навчанням, з іншими зовсім підходами, які орієнтовані не тільки на передачу знань, а й на формування компетентностей, які потрібні людині для життя у ХХІ столітті. Так от, ми плануємо, що кожен вчитель, який буде брати перший клас цієї нової школи, мусить у новому навчальному році пройти підвищення кваліфікації – через систему інститутів післядипломної освіти. Для цього ми зараз готуємо відповідний модельний курс», – розповіла Лілія Гриневич і додала, що українським фахівцям здійснити реформу освіти допоможуть колеги з Фінляндії.

Джерело

  

13 коментарі

  1. Господи,можна бухтіти і наводити аргументи аж до “нових віників”,та чи прочитає це пані міністр? Я дуже в цьому сумніваюсь.

  2. В інститутах вдосконалення сидять ті,хто не здатен працювати в школі! пихаті та самовпевненість ексучителі.Приїдьте та гляньте на директора оіпопп в Черкасах її величність пані Чепурну.Богиня!!!! Ідеал! В її розумінні.
    Таким дай провести сертифікацію!

    • Ви праві.Інститути післядипломної освіти-це “викачування” грошей із держбюджета і вчителів без усілякої користі.Краще їх позакривати і на ці гроші кожного року відправляти переможців конкурсу “Вчитель року”, або інших заходів, на стажування в інші країни(тоді і мотивація в них приймати участь з’явиться), а по приїзді хай проводять семінари і курси для інших вчителів.І Вчити Вчителів- це треба заслужити!Вони повинні мінятися щорічно.А краще взяти за основу модель інших країн де це все ПРАЦЮЄ!
      А сертифікація педагогів перетвориться на профанацію, як і уся реформа освіти.На жаль.

  3. Alice Khlivetskaya

    Сертификация учителей……И ни слова, как это будет происходить! Интегроване навчання…… А министерка в курсе, что масса школ на Украине на грани нищеты и не в каждом кабинете есть не то, что компьютер, а даже телевизор отсутствует. Почему принимаются руководством такие решения, которые настолько бессмысленны, насколько не начата реформа. Одни лозунги, предложения и ничего больше. Повысили зарплату, а прожить на неё невозможно. Хотят сделать работу и статус учителя почётным, но при этом ничего не делают, никаких юридических документов про социальную защиту учителя. Одна говорильня, к чему эти ed Campы, если по сути ничего не меняется?

  4. Я згоден! Хоч зараз і не анонімно, а відкрито! Але… Перед тим хочу побачити проходження сертифікації тими, хто нами (вчителями) керує, починаючи з Міністерства. Причому, не анонімно! Що, злякались??? Але ж це – логічно!))

  5. Людмила

    Галузь “Мистецтво” інтегрована в інші. Яким чином вчителів початкових класів, які не мають музичних здібностей, планують за ОДИН рік навчити грати на інструменті, співати, та ще й інтегрувати ці знання? В найрозвиненіших країнах світу мистецьким дисциплінам відводиться до 40% навчального часу, і викладають їх спеціалісти, а у нас знищують все одним махом.

    • Олександр

      +++++++

    • А ще малювати, знати основи культури і вміти все і все… Нова генерація :) :) :)
      талантів, що математичні дані покладе на музику і створить відому картину????
      А що ж робити безголосим і нездарам до малювання з одним із дипломів?

  6. Дуже багато перевірок, конкурсів і подібних заходів, що й часу не вистачає творити для дітей… У Фінляндії відсутні перевірки педагогів дирекцією школи…

    • Кравцова Оксана

      Будь-яка реформа має передбачати, в першу чергу, матеріально-методичне забезпечення. Яке матеріальне забезпечення є чи планується для інтегрованого навчання, інклюзивних класів. З 1 вересня заборонено набір дітей із затримкою психічного розвитку до корекційних закладів. Ці діти підуть до загальноосвітньої школи. Чи знають в тих школах, що різних форм тої затримки розвитку є не одна і не дві, чи розуміється методична служба, яку допомогу мають надати вчителям таких класів???? Думаю, що, абсолютно, НІ! Говорю це з болем тому, що працюю в навчально-реабілітаційному центрі, де дітям із затримками психічноо розвитку надається комплексна корекційна допомога: і ритміка з багаторічним напрацьованим досвідом, і корекція мови у тісній співпраці з логопедом, і масажі, ЛФК, фізична реабілітація під наглідом та рекомендаціями лікаря, медсестер…Таке враження, що реформа спрямована, в першу чергу, на здешевлення освіти. А чи буде результат для дітей, вчителів загальноосвітньої школи і що ж з вчительським досвідом корекційних педагогів?