Фольклорні джерела образного змісту симфонії (7 клас. Музичне мистецтво)
Тема. Фольклорні джерела образного змісту симфонії.
Мета. Розкрити значення народної музики як джерела творчості композиторів (на прикладі Симфонії № 2 Л. Ревуцького). Поглибити знання учнів про творчість Л. Ревуцького, уявлення про значення термінів «симфонія», «симфонічний» та «музично-драматургічний розвиток». Розвивати вміння образно сприймати та логічно інтерпретувати музичні твори. Формувати вокально-хорові навички (дикцію, дихання, високі позиції). Виховувати інтерес до української класичної музики, творчості Л. Ревуцького, В. Івасюка, а також любов до природи, бережливе ставлення до неї, кращі людські почуття.
Музичний та візуальний матеріал Л. Ревуцький. Друга симфонія. І частина (слухання); В. Івасюк- «Водограй» (продовження розучування); В. Бакшеєв. «Блакитна весна» (сприймання).
Тип уроку: урок поглиблення теми.
Обладнання: музичні інструменти(баян,акордеон), магнітофон (музичний центр, DVD, комп’ютер), нотна дошка, нотний запис, портрети композиторів Л. Ревуцького, В. Івасюка, підручники «Музичне мистецтво», 7 кл. (Г. М. Макаренко, Т. О. Наземнова, Н. І. Міщенко, Л. О. Дорогань), «Вчимося співати», 5—8 кл. (М. К. Яскулко).
Завантажити: Фольклорні джерела образного змісту симфонії (7 клас. Музичне мистецтво) (Розмір: 23.8 KB, Завантажень: 98)