ГоловнеФізіологія

Фізично активні підлітки отримують вищу кількість балів за спільне вирішення проблем

Спостерігається позитивний зв’язок між кількістю днів на тиждень, коли підлітки займаються помірною фізичною активністю, такими як ходьба, підйом сходами або їзда на велосипеді протягом принаймні 60 хвилин на день, та успішністю в спільному вирішенні проблем. Хлопці, які практикували помірну фізичну активність щонайменше п’ять днів протягом тижня до оцінювання PISA, набрали більшу кількість балів за спільне розв’язанні проблем, ніж ті хлопці, які робили це менш ніж п’ять днів на тиждень. Серед дівчат вищі бали в спільному вирішенні проблем спостерігалися навіть після двох днів помірної фізичної активності на тиждень.

Проте специфічні навички співпраці таких учнів та учениць не змінюються залежно від частоти помірних фізичних навантажень, тому що успішність учнівства в тестуванні з природничих наук, читання та математики також покращується із частотою помірних фізичних навантажень. Таким чином, хоча підлітки, які є більш фізично активними, краще вирішують проблеми спільно (за показниками оцінювання), вони не обов’язково є кращими за інших у самій співпраці.

Більша кількість щотижневого помірного фізичного навантаження також пов’язана з більш позитивним ставленням до членів команди. Є позитивний, хоча й слабший зв’язок із ставленням до командної роботи.

Докладніше:  Які види діяльності поширені серед тих підлітків, які добре співпрацюють з іншими?