Лист Міністерства освіти і науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415 “Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році”

Естонські експерти з інклюзивного навчання поділяться своїм досвідом з українськими освітянами

Естонські експерти з інклюзивного навчання поділяться своїм досвідом з українськими освітянами – відповідний семінар вони проведуть в Києві у березні. Про це домовилися під час робочої поїздки до Естонії представники делегації МОН України з керівництвом центру освітньої компетенції «Innove».

Фахівці Міністерства також ознайомилися з роботою цього центру. У ньому, зокрема, розробляють методики навчання дітей дошкільного віку, школярів і студентів у закладах освіти та проводять аналітичну роботу для визначення стратегічних напрямів розвитку освітньої галузі в Естонії. Важливим напрямом роботи «Innove» є питання соціалізації та професійної реабілітації осіб з особливими освітніми потребами.

Візит української делегації пройшов у межах естонсько-українського проекту «Підтримка впровадження принципів інклюзивної освіти концепції «Нова українська школа». Окрім візиту до центру «Innove», представники МОН відвідали низку інших організацій та шкіл, робота яких пов’язана з впровадженням інклюзивної освіти.

Приміром, вони дізналися про роботу Північно-естонського центру «Rajaleidja», що консультує з питань навчання дітей з особливими освітніми потребами, а також щодо вибору професії.

Ознайомитися зі спеціальною освітою в Естонії допоміг навчальний заклад для дітей з розладами аутичного спектра Tallinn Konstantin Pätsi Vabaõhukool. Представники МОН відвідали класно-урочні та позакласні заняття, дізналися про новітні методиками викладання, які впроваджуються естонськими освітянами.

Наприкінці робочої поїздки для української делегації провели різні лекції, а також презентували новий метод «Хамет» для визначення професійного потенціалу та напряму навчання осіб з інвалідністю.

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*