Добування кисню в лабораторії і промисловості (7 клас. Хімія)

Добування кисню в лабораторії і промисловості.

Мета: формувати науковий світогляд учня  на основі засвоєння системи знань про способи добування кисню в промисловості і лабораторії; ознайомити учнів з історією відкриття кисню; формувати поняття про реакції розкладу та каталізатори на прикладі реакцій добування кисню в лабораторії; розвивати загальнонавчальні вміння й навички учнів (спостерігати, аналізувати, порівнювати, робити висновки), вміння застосовувати знання в конкретній ситуації, визначати способи збирання газів та доведення кисню дослідним шляхом; формувати життєві компетентності—бажання вчитися, співпрацювати, відстоювати свою точку зору, використовувати джерела інформації для власного розвитку.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Методи та прийоми: пояснювально-ілюстративні: розповідь, бесіда, використання мультимедійної презентації; практичні: демонстрація, робота в парах, інтерактивні, дослідницькі.

Обладнання: проектор, мультимедійна дошка, презентація до уроку, відеофільми, прилад для добування газів,  спиртівка, дерев’яна скалка, кристалізатор, речовини: гідроген пероксид, манган (IV) оксид, вода.

Очікувані результати:

Учень:

  • називає способи добування кисню у лабораторії та промисловості;
  • пояснює суть реакцій розкладу, складає рівняння реакцій розкладу;
  • використовує поняття каталізатор;
  • визначає наявність кисню дослідним шляхом;
  • дотримується інструкцій щодо правил безпекипід час роботи в хімічному кабінеті;
Завантажити: Добування кисню в лабораторії і промисловості (7 клас. Хімія) (Розмір: 15.3 KB, Завантажень: 2)
  

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*