Членистоногі. Ракоподібні (7 клас. Біологія)

Тема: Членистоногі. Ракоподібні

Мета: сформувати знання учнів про особливості організації членистоногих; виявити й дослідити особливості будови, життєдіяльність і поведінку річкового рака у зв’язку із середовищем існування; розвивати логічне мислення, творчі здібності учнів; удосконалити вміння аналізувати; виховувати спостережливість, культуру спілкування; формувати ціннісні орієнтації на збереження природи.

Очікувані результати: учні називають середовища існування ракоподібних; ознаки будови, які вирізняють цих тварин серед інших; характеризують особливості способу життя, розмноження і розвитку ракоподібних; пристосування цих тварин до водного середовища існування; визначають риси пристосованості тварин до середовища існування.

Обладнання: зошит, підручник, роздавальний матеріал, таблиці

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Хід уроку

І.    Організаційний момент

Привітання учнів, перевірка їх готовності до уроку. Налаштування учнів на робочий настрій.

ІІ.  Перевірка домашнього завдання й актуалізація опорних знань учнів

2.1. Індивідуальна робота учнів за картками (роздавальний матеріал).

2.2. Вправа «Розумний куб».

Запитання на гранях куба:

  1. Назвіть ознаки пристосування нереїса до середовища існування.
  2. Які тварини належать до малощетинкових кільчастих червів?
  3. Назвіть ознаки пристосування дощового черв’яка до середовища існування.
  4. Які тварини належать до багатощетинкових кільчастих червів?
  5. Назвіть ознаки пристосування п’явок до середовища існування.
  6. Назвіть види п’явок, поширених на території України.
Завантажити: Членистоногі. Ракоподібні (7 клас. Біологія) (Розмір: 202.5 KB, Завантажень: 319)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*