Чергування [о] — [е] після [ж], [ч], [ш]; [и] — [і] після [ж], [ч], [ш], [шч] та [г], [к], [x] в коренях слів (5 клас. Українська мова)
Тема. Чергування [о] — [е] після [ж], [ч], [ш]; [и] — [і] після [ж], [ч], [ш], [шч] та [г], [к], [x] в коренях слів.
Мета:
□ навчальна: пояснити закономірності чергування голосних після шиплячих і задньоязикових звуків у коренях слів; формувати загально- пізнавальні вміння знаходити слова із запропонованою орфограмою в текстах; удосконалювати орфографічні й орфоепічні вміння;
□ розвивальна: розвивати навички колективної та самостійної роботи; здатність до логічного мислення, творчу уяву; мовленнєві навички;
□ виховна: виховувати уважне ставлення до рідної мови.
Внутрішньопредметні зв‘язки: лексикологія, фразеологія, морфологія, синтаксис.
Міжпредметні зв’язки: мова, література, українознавство, усна народна творчість.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Конспекти української мови на сайті “Шкільне життя”
Завантажити: Чергування [о] — [е] після [ж], [ч], [ш]; [и] — [і] після [ж], [ч], [ш], [шч] та [г], [к], [x] в коренях слів (5 клас. Українська мова) (Розмір: 35.4 KB, Завантажень: 1430)