Біотичні, абіотичні та антропогенні фактори (9 клас. Біологія)
Тема: Біотичні, абіотичні та антропогенні фактори
Мета: ознайомити учнів із чинниками середовища життя; розкрити вплив на організми чинників неживої природи; розвивати мислення, пам’ять, увагу, учнів; формувати науковий світогляд, відпрацьовувати вміння аналізувати, систематизувати та узагальнювати інформацію; виховувати інтерес до опанування знань про навколишнє середовище, чинники, які впливають на організми, дбайливе ставлення до навколишнього середовища.
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Учень/учениця:
називає:
– екологічні фактори;
наводить приклади:
– угруповань, екосистем;
– пристосованості організмів до умов середовища;
– ланцюгів живлення;
характеризує:
– структуру і функціонування екосистем;
– взаємодію організмів в екосистемах;
– ланцюги живлення;
пояснює:
– зв’язки між організмами в екосистемі;
– роль продуцентів, консументів, редуцентів у штучних і природних екосистемах;
порівнює:
– природні та штучні екосистеми;
робить висновок:
– про цілісність і саморегуляцію живих систем;
Обладнання і матеріали: таблиці або слайди презентації з прикладами пристосування організмів до різних середовищ існування та схемами біологічних ритмів організмів.
Тип уроку: комбінований
Завантажити: Біотичні, абіотичні та антропогенні фактори (9 клас. Біологія) (Розмір: 396.1 KB, Завантажень: 613)