Біохімічні механізми дихання (9 клас. Біологія)
Тема: Біохімічні механізми дихання
Мета: розглянути основний механізм процесу дихання; розвивати вміння порівнювати різні типи дихання; вміння висловлювати свої думки, аналізувати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, розв’язувати задачі, робити висновки; формувати в учнів свідомого і відповідального ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих, навичок безпечної поведінки.
Державні вимоги щодо рівня загальноосвітньої підготовки учнів:
Учень/учениця: називає:
– процеси обміну речовин та енергії, які відбуваються в цитоплазмі клітини;
– органели клітини, де відбувається дихання та фотосинтез;
наводить приклади:
– процесів розщеплення органічних речовин;
характеризує:
– процеси фотосинтезу, гліколізу, клітинного дихання;
пояснює:
– зелений колір рослин;
– біологічне значення гліколізу та аеробного дихання;
– значення фотосинтезу, його планетарну роль;
порівнює:
– процеси фотосинтезу та хемосинтезу;
застосовує знання про:
– процеси життєдіяльності клітини для мотивації здорового способу життя;
висловлює судження:
– щодо ролі фотосинтезу в забезпеченні живих організмів органічними речовинами та енергією;
– щодо значення функціональних змін у діяльності клітин та їх загибелі у виникненні захворювань людини;
робить висновок:
– про зв’язок пластичного і енергетичного обмінів у клітині;
– про схожість процесів обміну речовин, що відбуваються в клітинах організмів різних царств живої природи.
Обладнання і матеріали: таблиці « Органічні сполуки», «Будова тваринної клітини», «Будова рослинної клітини»
Базові поняття і терміни: Білки, жири, вуглеводи, ліпіди.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Завантажити: Біохімічні механізми дихання (9 клас. Біологія) (Розмір: 21.4 KB, Завантажень: 421)