Аранжування народної музики (7 клас. Музичне мистецтво. Нова програма)

Тема: Аранжування  народної музики.

Мета: Ознайомити  з  поняттям «аранжування  традиційної  інструментальної  народної  музики» та з  особливостями  цього  виду  аранжування, розглянути приклади  аранжування  народних  танців  у  творчості композиторів-класиків, ознайомити   з  творчістю  композиторів А.Дворжака  та  М.Мусоргського  на  прикладі  їхніх  творів.

Розвивати  вміння  учнів  уважно  слухати  інструментальну  музику  та  її  аранжування  та  надавати  характеристику музичним  образам, порівнювати і спів ставляти твори-оригінали  народної  музики  та  їхні  аранжування, розвивати  вміння  виконувати  пісні  під  акомпанемент  інструмента  та  під  фонограму.

Виховувати ціннісне  ставлення  до  музичного мистецтва, інтерес  до творів  композиторів-класиків, повагу та інтерес до творчості А.Дворжака і М.Мусоргського.

Тип уроку: комбінований, урок поглиблення  в  тему.

Обладнання: музичний інструмент, програвач, ілюстрації до музичних творів та пісні, портрети композиторів А.Дворжака, М.Мусоргського, Т.Петриненка.

Основні поняття для засвоєння: поняття «аранжування  традиційної інструментальної  народної музики», особливості  аранжування народної  інструментальної  музики.

Твори, що вивчаються на уроці:

  • Українська народна пісня-танець шумка у виконанні капели бандуристів.
  • А.Дворжак «Словянські танці» № 2 («Українська думка») у виконанні  симфонічного  оркестру.
  • М.Мусоргський Гопак із опери «Сорочинський ярмарок» (перегляд однойменного фільму М.Екка).
  • «Україна» (слова і музика Т.Петриненка)

Усі конспекти уроків музичного мистецтва на сайті «Шкільне життя»

Завантажити: Аранжування народної музики (7 клас. Музичне мистецтво. Нова програма) (Розмір: 18.8 KB, Завантажень: 289)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*