Лист Міністерства освіти і науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415 “Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018/2019 навчальному році”

Аналітичне дослідження віршів Поля Верлена та Артюра Рембо (10 клас. Зарубіжна література)

Тема. (РМ) Аналітичне дослідження віршів Поля Верлена та Артюра Рембо

Мета: поглибити знання учнів про поезію символізму; розвивати зв’язне мовлення, уміння визначати, зіставляти літературні явища, проводити аналогії, висловлювати свої думки, описувати відчуття та враження; виховувати любов до поетичного слова, естетичні смаки.

Оснащення: портрети письменників, видання їх творів у різних перекладах, ілюстрації до них.

Тип уроку: розвиток мовлення.

Я усвідомив себе поетом. Це не моя провина. Помилкою було б говорити: я думаю. Слід радше сказати: мене думає… Я є хтось інший. Тим гірше шматкові дерева, як він розуміє, що він — скрипка…  А. Рембо

Конспекти уроків зарубіжної літератури на сайті “Шкільне життя”

Завантажити: Аналітичне дослідження віршів Поля Верлена та Артюра Рембо (10 клас. Зарубіжна література) (Розмір: 174.1 KB, Завантажень: 126)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*