Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок). Задачі на дві дії, у яких потрібно порівняти результат першої дії з одним із даних задачі (2 клас. Математика)

Автор: Кравчук Алла Олексіївна

Навчальний заклад: Нововолинська спеціальна загальноосвітня школа №9 Волинської обласної ради

Тема. Віднімання  двоцифрових  чисел без  переходу  через  десяток (загальний випадок).  Задачі на дві дії, у яких потрібно порівняти результат першої дії з одним із даних задачі

 Мета: навчальна – ознайомити учнів із загальним випадком віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток, повторити правило віднімання в русі; формувати вміння розв’язувати задачі на дві дії, в яких потрібно порівняти результат першої дії з одним із даних задачі ; закріпити знання з нумерації чисел в межах 100;

корекційно-розвиткова – розвивати вміння діяти докладно за інструкцією, асоціативну пам’ять шляхом навчання в русі, логічне мислення, творчу активність, уміння узагальнювати і порівнювати, працювати в групах, увагу, математичну грамотність, дрібну моторику;

виховна – виховувати повагу до товаришів, бажання берегти своє здоров’я.

Обладнання:  проектор, комп’ютер, ведмедик з бочкою меду, лічильні палички, кришки з числами, перфокарти, фломастери, м’яч, таблиці усних обчислень, схеми задач, картки для індивідуальної роботи, дощечки та резинки для роботи з геометричним матеріалом.

Завантажити: Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок). Задачі на дві дії, у яких потрібно порівняти результат першої дії з одним із даних задачі (2 клас. Математика) + Сертифікат (Розмір: 607.9 KB, Завантажень: 145)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*