Чотирикутники (8 клас. Геометрія)
Автор: Ночевчук Марія Володимирівна
Навчальний заклад: Червоногранітнянська ЗОШ І-ІІ ступенів Хорошівського району Житомирської області
Чотирикутники – зліва, чотирикутники – справа.
Урок-семінар
Тема уроку. Чотирикутники.
Мета уроку. Систематизувати й узагальнити знання, вміння і навички учнів про чотирикутники, їх властивості; формувати здатність самостійно аналізувати ситуацію, уміння використовувати набуті знання, розвивати процеси мислення (аналіз, синтез, аналогію, узагальнення); виховувати розуміння учнями важливості геометрії в щоденному житті, мовну культуру учнів та формувати в них різні групи компетенцій:
а) уміння вчитися – індивідуальний досвід участі в роботі на уроці. Бажання організувати свою працю для досягнення успішного результату, творчий підхід до вирішення проблеми;
б) загальнокультурні (комунікаційні) – опанувати засоби культурного спілкування в ході обговорення питань уроку, розвивати вміння вести групову бесіду;
в) соціально-трудові – усвідомлення власного внеску в спільну роботу, готовність робити вибір, уміння відстоювати свою точку зору, прояву ініціативи ;
г) інформаційні – уміння використовувати різноманітну інформацію, аналізувати, систематизувати та узагальнювати її, розширення кругозору.
Тип уроку: узагальнення та систематизації знань, умінь і навичок.
Обладнання: таблиця «Чотирикутники», карточки із завданнями, шарнірна модель чотирикутника, креслярські інструменти, набори геометричних фігур, репродукції картин, вишиті рушники, писанки, кольорова крейда.
Попередня робота. Приступаючи до вивчення теми «Чотирикутники», я попередила учнів про проведення уроку-семінару і повідомила перелік запитань та завдань, які треба підготувати всім.
1. Повторити за підручником і знати означення та властивості вивчених чотирикутників.
2.Підготувати з клаптиків матерії (паперу) моделі ромба, паралелограма, квадрата і прямокутника. 3. Ознайомитися із запропонованою літературою і написати звіт про чотирикутники:
– історична довідка;
– показати практичне застосування;
– значення «чотирикутних» символів у вишивці та писанкарстві;
– чотирикутники і живопис.
Підручник. Бурда М. І. Геометрія: підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл./ М. І. Бурда, Н. А. Тарасенкова. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016.
Девіз уроку: «Ти можеш, він може, я можу !»
На дошці прикріплені аркуші з написом «Цей урок навчить мене»:
■ дізнатися про застосування чотирикутників у різних сферах життя;
■ використовувати набуті знання;
■ відтворювати, систематизувати та узагальнювати знання про чотирикутники;
■ робити логічні висновки;
■ розв’язувати задачі: геометричні, практичні, пошукові;
■ обмінюватися думками;
■ працювати в парах та групах.
■ аналізувати, порівнювати, доводити, висловлювати оцінні судження.
Завантажити: Чотирикутники (8 клас. Геометрія) + Сертифікат (Розмір: 1.5 MB, Завантажень: 278)