Конспекти уроків геометрії 8 класУсі уроки з математикиФайли

Чотирикутники (8 клас. Геометрія)

Автор: Ночевчук Марія Володимирівна

Навчальний заклад: Червоногранітнянська ЗОШ І-ІІ ступенів Хорошівського району Житомирської області

Чотирикутники – зліва, чотирикутники – справа.

Урок-семінар 

Тема уроку. Чотирикутники.

Мета уроку. Систематизувати й узагальнити знання, вміння і навички учнів про чотирикутники, їх властивості; формувати здатність самостійно аналізувати ситуацію, уміння використовувати набуті знання, розвивати процеси мислення (аналіз, синтез, аналогію, узагальнення); виховувати розуміння учнями важливості геометрії в щоденному житті, мовну культуру учнів та формувати в них різні групи компетенцій:

а) уміння вчитися – індивідуальний досвід участі в роботі на уроці. Бажання організувати свою працю для досягнення успішного результату, творчий підхід до вирішення проблеми;

б) загальнокультурні (комунікаційні) – опанувати засоби культурного спілкування в ході обговорення питань уроку, розвивати вміння вести групову бесіду;

в) соціально-трудові – усвідомлення власного внеску в спільну роботу, готовність робити вибір, уміння відстоювати свою точку зору, прояву ініціативи ;

г) інформаційні – уміння використовувати різноманітну інформацію, аналізувати, систематизувати та узагальнювати її, розширення кругозору.

Тип уроку: узагальнення та систематизації знань, умінь і навичок.

Обладнання: таблиця «Чотирикутники», карточки із завданнями, шарнірна модель чотирикутника, креслярські інструменти, набори геометричних фігур, репродукції картин, вишиті рушники, писанки, кольорова крейда.

Попередня робота.                                                                                                                                                                     Приступаючи до вивчення теми «Чотирикутники», я попередила учнів про проведення уроку-семінару і повідомила перелік запитань та завдань, які треба підготувати всім.

1. Повторити за підручником і знати означення та властивості вивчених чотирикутників.

2.Підготувати з клаптиків матерії (паперу) моделі ромба, паралелограма, квадрата і прямокутника.                                                                                                                                                                                                          3. Ознайомитися із запропонованою літературою  і написати звіт про чотирикутники:

– історична довідка;

– показати практичне застосування;

– значення «чотирикутних» символів у вишивці та писанкарстві;

– чотирикутники і живопис.

Підручник. Бурда М. І. Геометрія: підруч. для 8 кл. загальноосвіт. навч. закл./ М. І. Бурда, Н. А. Тарасенкова. – К.: УОВЦ «Оріон», 2016.

Девіз уроку: «Ти можеш, він може, я можу !»

На дошці прикріплені аркуші з написом  «Цей урок навчить мене»:            

■ дізнатися про застосування чотирикутників у різних сферах життя;

■ використовувати набуті знання;

■ відтворювати, систематизувати та узагальнювати знання про чотирикутники;

■ робити логічні висновки;

■ розв’язувати задачі: геометричні, практичні, пошукові;

■ обмінюватися думками;

■ працювати в парах та групах.

■ аналізувати, порівнювати, доводити, висловлювати оцінні судження.

Завантажити: Чотирикутники (8 клас. Геометрія) + Сертифікат (Розмір: 1.5 MB, Завантажень: 278)
Back to top button