Форми, методи та засоби виховання гуманних взаємин молодших школярів в умовах групи продовженого дня

Автор: Фока Ірина Сергіївна

Навчальний заклад: Міліївська ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Дмитра Загула

 Форми, методи та засоби виховання гуманних взаємин молодших школярів  в умовах групи продовженого дня

 Аналіз змісту взаємин молодших школярів зумовлює  пошук форм, методів, засобів та  визначення основних психолого-педагогічних умов щодо використання їх.

Важливою складовою режиму групи продовженого дня  є дозвілєва діяльність школяра, спрямована на пробудження ініціативності, творчості учнів, реалізації потреб у діяльності, яка становить для них непересічний інтерес.

Неабияка роль в організації дозвілєвої діяльності належить  вихователю групи продовженого дня, який створює виховуючі взаємини в школі. Це організована і спрямована ним гуманна, морально-етична, розвиваюча взаємодія суб’єктів виховання, зумовлена всією системою матеріальних і духовних відносин і цінностей суспільства.

Завантажити: Форми, методи та засоби виховання гуманних взаємин молодших школярів в умовах групи продовженого дня + Сертифікат (Розмір: 325.5 KB, Завантажень: 60)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*