Форми, методи та засоби виховання гуманних взаємин молодших школярів в умовах групи продовженого дня
Автор: Фока Ірина Сергіївна
Навчальний заклад: Міліївська ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Дмитра Загула
Форми, методи та засоби виховання гуманних взаємин молодших школярів в умовах групи продовженого дня
Аналіз змісту взаємин молодших школярів зумовлює пошук форм, методів, засобів та визначення основних психолого-педагогічних умов щодо використання їх.
Важливою складовою режиму групи продовженого дня є дозвілєва діяльність школяра, спрямована на пробудження ініціативності, творчості учнів, реалізації потреб у діяльності, яка становить для них непересічний інтерес.
Неабияка роль в організації дозвілєвої діяльності належить вихователю групи продовженого дня, який створює виховуючі взаємини в школі. Це організована і спрямована ним гуманна, морально-етична, розвиваюча взаємодія суб’єктів виховання, зумовлена всією системою матеріальних і духовних відносин і цінностей суспільства.
Завантажити: Форми, методи та засоби виховання гуманних взаємин молодших школярів в умовах групи продовженого дня + Сертифікат (Розмір: 325.5 KB, Завантажень: 88)