Креативне виховання на уроці української літератури (І.Франко “Захар Беркут”, 7 клас. Орієнтовний конспект уроку)

Автор: Гасій Катерина Юріївна

Навчальний заклад: Шманьківська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів

Орієнтовний конспект уроку з української літератури для 7 класу з використанням методу  таксономії Б.Блума

Тема: Проблема вибору людини у вирішальній ситуації. Характеристика образів Захара Беркута і Тугара Вовка

Мета: продовжити вивчати повість І. Франка “Захар Беркут”, охарактеризувати та порівняти образ Захара Беркута та Тугара Вовка, добираючи факти та цитати з тексту; формувати в учнів навички правильно аналізувати образи в художніх творах, керуючись текстом твору; розвивати в учнів креативне мислення, увагу, пам’ять, активний словниковий запас, навички роботи з текстом, уміння грамотно формулювати власні спостереження, думки, почуття; виховувати інтерес до історичного минулого нашого народу, патріотизм, любов до рідної землі.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань

Завантажити: Креативне виховання на уроці української літератури (І.Франко “Захар Беркут”, 7 клас. Орієнтовний конспект уроку) + Сертифікат (Розмір: 350.9 KB, Завантажень: 41)
  

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*