ФайлиШкільному психологу

Тренінгове заняття «Розуміти та підтримувати» (1-4 класи)

Автор: Іщенко Світлана Василівна

Навчальний заклад: Тальянківська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Тальнівської міської ради Черкаської області

Тренінгове заняття «Розуміти та підтримувати»

Мета: розуміння проблеми інклюзивного навчання та формування навичок для роботи з інклюзивною групою.

Якими б темпами не розвивалося людство, як би не змінювалися погляди та цінності, демократія та гуманізм – залишаються стандартом для високоморального суспільства. Прагнучи вдосконалення, світова спільнота переходить до нової парадигми – «єдине суспільство, яке включає людей з різноманітними проблемами».

Наша країна робить перші кроки, щоб відповідати цим соціальним стандартам. Це формування законодавчої бази, реформування освітніх та соціальних установ, організація спеціальної підготовки та перепідготовки педагогічних кадрів для роботи з дітьми з особливими потребами в умовах інклюзивного навчання.

Майже у кожному навчальному закладі вже навчаються діти з особливими потребами, які мають діагноз, а значить і певні труднощі у пристосуванні до навчального процесу. Завданням педагога є зробити цей процес максимально прийнятним та комфортним, знайти особистісний підхід до кожного підопічного і сформувати дружній учнівський колектив.

Наше заняття спрямоване на те, щоб допомогти педагогові пристосуватися до нової ситуації, осмислити та усвідомити нові завдання, морально налаштуватися на роботу.

Back to top button