Гра-квест з інформатики «ІНФОманія» (6-7 класи)
Автор: Пилипенко Ганна Сергіївна
Навчальний заклад: Слов’янська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 10 Слов’янської міської ради Донецької області
Назва Гра-квест з інформатики «ІНФОманія»
Мета: створення умов для підвищення мотивації до вивчення шкільного предмета інформатика, сприяння формуванню інформаційної культури, логічного мислення, колективної творчої активності; формування в учнів уміння працювати в команді; розвиток пам’яті, уважності, здатності до взаємодії та творчих здібностей дітей, швидкості реакції в неординарних ситуаціях; вміння гідно вести суперечку, виховання волі до перемоги та поваги до суперника.
Завдання квесту: за допомогою різнопланових завдань мотивувати дітей до розвитку навчально-пізнавальної активності та встановити міжпредметні зв’язки між інформатикою та іншими предметами (історія, музика, література, малювання тощо).
Очікувані результати:
- Збільшення активності та рухливості учнів
- Мотивація до вивчення теорії з предмету
- Формування навичок «командної гри» у процесі спільної діяльності;
- Підвищення загальної культури учнів.
- Розвиток логічного мислення, пам’яті, уваги, уяви, спостережливості, ІКТ-вмінь підвищить загальний рівень розвиненості школярів.
Місце заняття у системі навчального курсу: захід проводиться під час тижня інформатики у позаурочний час.
Спрямованість: учні 6-7 класів.
Актуальність: даний захід поєднує ігрові та навчальні моменти, сприяє розвитку пізнавальної активності, творчих здібностей, кмітливості, винахідливості та показує, що до вивчення будь-якого предмета можна підходити творчо.
Завантажити: Гра-квест з інформатики «ІНФОманія» (6-7 класи) + Сертифікат (Розмір: 1.4 MB, Завантажень: 2428)