Гра-квест з інформатики «ІНФОманія» (6-7 класи)

Автор: Пилипенко Ганна Сергіївна

Навчальний заклад: Слов’янська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 10 Слов’янської міської ради Донецької області

Назва Гра-квест з інформатики «ІНФОманія»

Мета: створення умов для підвищення мотивації до вивчення шкільного предмета інформатика, сприяння формуванню інформаційної культури, логічного мислення, колективної творчої активності; формування в учнів уміння працювати в команді; розвиток пам’яті, уважності, здатності до взаємодії та творчих здібностей дітей, швидкості реакції в неординарних ситуаціях; вміння гідно вести суперечку, виховання волі до перемоги та поваги до суперника.

Завдання квесту: за допомогою різнопланових завдань мотивувати дітей до  розвитку навчально-пізнавальної активності  та встановити міжпредметні зв’язки між інформатикою та  іншими предметами (історія, музика, література, малювання тощо).

Очікувані результати:

  • Збільшення активності та рухливості учнів
  • Мотивація до вивчення теорії з предмету
  • Формування навичок «командної гри» у процесі спільної діяльності;
  • Підвищення загальної культури учнів.
  • Розвиток логічного мислення, пам’яті, уваги, уяви, спостережливості, ІКТ-вмінь підвищить загальний рівень розвиненості школярів.

Місце заняття у системі навчального курсу: захід проводиться під час тижня інформатики у позаурочний час.

Спрямованість: учні 6-7 класів.

Актуальність: даний захід поєднує ігрові та навчальні моменти, сприяє розвитку пізнавальної активності, творчих здібностей, кмітливості, винахідливості та показує, що до вивчення будь-якого предмета можна підходити творчо.

Завантажити: Гра-квест з інформатики «ІНФОманія» (6-7 класи) + Сертифікат (Розмір: 1.4 MB, Завантажень: 320)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*