Конспекти уроків музичного мистецтва 2 класУсі уроки музичного мистецтваФайли
Бринить природи мова кольорова (розробки уроків) 2 клас
Автор: Баранова Тетяна Миколаївна
Навчальний заклад: Шевченківська загальноосвітня спеціалізована школа-інтернат з поглибленим вивченням предметів гуманітарно-естетичного профілю Черкаської обласної ради
Тематика. Снігуронька.
Мета: формування ключових компетентностей:
- загальнокультурна компетентність: оволодіння досягненнями культури, особливостями національної і загальнолюдської культури в побутовій і культурно – дозвіллєвій сфері;
- міжпредметна компетентність: виявлення естетичного ставлення до світу в різних сферах діяльності людини, оцінювання предметів і явищ їх взаємодію, що формується під час оцінювання різних видів мистецтв;
- предметні компетентності: пробуджувати зацікавленість дітей до національних обрядових свят, фольклору.
Тематика. Зима з Весною зустрічається.
Мета: формування ключових компетентностей:
- загальнокультурна компетентність: оволодіння досягненнями культури, особливостями національної і загальнолюдської культури в побутовій і культурно – дозвіллєвій сфері;
- міжпредметна компетентність: виявлення естетичного ставлення до світу в різних сферах діяльності людини, оцінювання предметів і явищ їх взаємодію, що формується під час оцінювання різних видів мистецтв;
- предметні компетентності: вчити усвідомлювати емоційно-образні характеристики весняних перевтілень у процесі ознайомлення з творами художників та творами програмної музики .
Тематика. Великодні дзвони.
Мета: формування ключових компетентностей:
- загальнокультурна компетентність: оволодіння досягненнями культури, особливостями національної і загальнолюдської культури в побутовій і культурно – дозвіллєвій сфері;
- міжпредметна компетентність: виявлення естетичного ставлення до світу в різних сферах діяльності людини, оцінювання предметів і явищ їх взаємодію, що формується під час оцінювання різних видів мистецтв;
- предметні компетентності: плекати інтерес учнів до народних святкувань, тренувати вміння імпровізувати елементарні мелодії веснянок-закличок.