Географічне положення. Дослідження та освоєння Африки (7 клас. Географія)

Автор: Хижняк Наталія Миколаївна

Навчальний заклад: Слатинський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний заклад» Дергачівської районної ради Харківської області

Африка – відома й невідома, дивна і загадкова

Мета:

  • узагальнити і систематизувати знання з теми;
  • виявити рівень засвоєння навчального матеріалу учнями; повторити основні поняття;
  • продовжити розвиток пам’яті, спостережливості, логічного мислення, пізнавального інтересу в учнів та формування навичок роботи в колективі.

Розвивати : географічне мислення, вміння застосовувати знання на практиці в нових нестандартних ситуаціях; формувати пізнавальний інтерес в кожного учня та особисту зацікавленість самостійною дослідницькою діяльністю; вміння працювати з додатковою літературою, комп’ютерною програмою; виділяти головне, узагальнювати матеріал, робити висновки.

Виховувати: інтерес до предмета, любов, бережне ставлення до природи; захоплення її красою і досконалістю; почуття необхідності зберігати й охороняти природне середовище кожного материка.

Обладнання: фізична карта, кліматична карта, карта природних зон Африки, презентація, мультимедійна установка, атласи, роздатковий матеріал, листи само оцінювання

Тип уроку: узагальнення, систематизація і повторення вивченого матеріалу,

Вид уроку: урок – подорож.

Метод: словесний, наочний, дослідницько–пошуковий

 Форми організації роботи: індивідуальні, групові, колективні.

Завантажити: Географічне положення. Дослідження та освоєння Африки (7 клас. Географія) + Сертифікат (Розмір: 440.7 KB, Завантажень: 182)

Залишити коментар

Ваша електронна адреса не буде опублікована.Обов'язкові поля позначені *

*