Географічне положення. Дослідження та освоєння Африки (7 клас. Географія)
Автор: Хижняк Наталія Миколаївна
Навчальний заклад: Слатинський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний заклад» Дергачівської районної ради Харківської області
Африка – відома й невідома, дивна і загадкова
Мета:
- узагальнити і систематизувати знання з теми;
- виявити рівень засвоєння навчального матеріалу учнями; повторити основні поняття;
- продовжити розвиток пам’яті, спостережливості, логічного мислення, пізнавального інтересу в учнів та формування навичок роботи в колективі.
Розвивати : географічне мислення, вміння застосовувати знання на практиці в нових нестандартних ситуаціях; формувати пізнавальний інтерес в кожного учня та особисту зацікавленість самостійною дослідницькою діяльністю; вміння працювати з додатковою літературою, комп’ютерною програмою; виділяти головне, узагальнювати матеріал, робити висновки.
Виховувати: інтерес до предмета, любов, бережне ставлення до природи; захоплення її красою і досконалістю; почуття необхідності зберігати й охороняти природне середовище кожного материка.
Обладнання: фізична карта, кліматична карта, карта природних зон Африки, презентація, мультимедійна установка, атласи, роздатковий матеріал, листи само оцінювання
Тип уроку: узагальнення, систематизація і повторення вивченого матеріалу,
Вид уроку: урок – подорож.
Метод: словесний, наочний, дослідницько–пошуковий
Форми організації роботи: індивідуальні, групові, колективні.
Завантажити: Географічне положення. Дослідження та освоєння Африки (7 клас. Географія) + Сертифікат (Розмір: 440.7 KB, Завантажень: 299)